Moda cu doua roti. Sau cu patru

Postat la 16 decembrie 2008 15 afişări

Marile nume din lumea auto si moto au intrat pe piata de fashion, prin colectii de haine si accesorii destinate, cel putin in principiu, amatorilor de curse.

Magazinele din faimosul tunel din Monte Carlo, prin care masinile de Formula 1 ating viteza de 300 kilometri pe ora, expun, pe langa diverse suveniruri cu orasul, gama completa de produse de lifestyle Ferrari.

 

Producatorul de masini sport, al caror pret depaseste 200.000 de euro, atrage astfel si fanii “calutului cabrat” care nu isi permit sa dea o forma motorizata pasiunii lor.

 

In buna traditie din piata luxului, prin care strategia de extindere a brandului de la activitatea de baza la domenii conexe inseamna lansarea de varii produse de lifestyle, producatorii auto s-au orientat in ultima vreme spre colectii vestimentare ori de accesorii care sa completeze gama motorizata. Tinta sunt posesorii sau pasionatii de automobile dispusi sa-si procure orice produs insemnat cu marca preferata.

 

Acestia sunt invitati sa masoare timpul de deplasare al unui Aston Martin cu un ceas Jaeger-LeCoultre, sa sofeze purtand manusile produse de Roeckl pentru Mercedes-Benz Lifestyle Collection sau sa descopere tara intr-o caravana de Harley-Davidson in echipament complet MotorClothes. Brandurile auto au extins gama de accesorii expuse in mod traditional in showroom-uri astfel incat sa includa intreg arsenalul necesar, de la manusi si brelocuri pana la haine si incaltaminte.

 

Una dintre cele mai noi aparitii pe piata de fashion auto este producatorul german Mercedes-Benz, prin colectia Lifestyle. “Grupul tinta al colectiei Lifestyle il reprezinta in primul rand posesorii de autoturisme Mercedes-Benz care vor sa se <asorteze> cu automobilul. Nu sunt exclusi nici fanii brandului, care poate nu isi permit sa achizitioneze un autoturism Mercedes-Benz, dar care se identifica totusi cu valorile acestei marci si vor sa arate acest lucru cumparand si purtand accesorii din aceasta colectie”, declara reprezentantii Mercedes-Benz Romania pentru BUSINESS Magazin.

 

Compania prezinta o linie business casual, mentionand ca aceasta include produse branduite atat pentru femei, cat si pentru barbati. Pentru femei a fost creat un set intreg de accesorii, de la portofele, curele, brelocuri, pana la geanta din piele, trenci, esarfa din casmir, sapca din satin sau ceas cu cristale Swarovski. Barbatii au la dispozitie cravate din matase, manusi din piele, veste, pulovere sau seturi de pix cu stilou.

 

Mercedes-Benz a colaborat cu producatori cu traditie pentru aceasta colectie, ca de exemplu Roeckl din München, care din 1839 s-a specializat in confectionarea manusilor si a accesoriilor din piele. “In cazul hainelor si al accesoriilor Mercedes-Benz din colectia Lifestyle 2009, estimam o crestere de aproximativ 10% fata de cifrele inregistrate in anul 2008 pentru produse similare”, spun cei de la Mercedes-Benz Romania, adaugand ca in cazul acestei colectii, clientii barbati sunt mai numerosi. In Romania, colectia este reprezentata de aceleasi produse care sunt disponibile si in Germania, iar reprezentantii companiei afirma ca ideea de a deschide un magazin dedicat acestor produse este un proiect pe care si-ar dori sa-l concretizeze.

 

La randul sau, Harley-Davidson a lansat colectia de fashion MotorClothes in octombrie 2007, odata cu intrarea pe piata din Romania a primului dealer autorizat (si a singurului pana la acest moment). “Avem din ce in ce mai multi clienti si din randul celor ce nu conduc o motocicleta, atrasi de sentimentul de libertate pe care il inspira aceasta”, declara pentru BUSINESS Magazin Calum McKechnie, European Marketing Manager - Parts, Accessories & MotorClothes, Harley-Davidson Europa.Colectiile Harley-Davidson MotorClothes includ echipamente pentru bikeri, alaturi de haine si incaltaminte din piele, diverse tinute sport si casual, precum si accesorii. In magazinele brandului exista si o colectie de baza, disponibila pe durata intregului an si completata in fiecare sezon cu editii limitate.

 

McKechnie spune ca designul colectiilor este realizat in cadrul companiei sub coordonarea directa a lui Karen Davidson, fiica lui Willie G. Davidson (nepotul unuia dintre fondatorii brandului). “Atat ea, cat si echipa de designeri si category managers sunt bikeri impatimiti si intelegerea profunda a brandului este rezultatul a sute si mii de mile parcurse pe saua unui Harley-Davidson.”

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fashion,
lux,
moda,
colectii,
accesorii,
lifestyle
/arta-si-societate/lifestyle/moda-cu-doua-roti-sau-cu-patru-3665175
3665175
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.