Acţiunile Meta cresc cu aproape 7% după ce compania-mamă a Facebook şi Instagram anunţă că aşteaptă venituri peste estimări, între 38,5 şi 41,5 mld. dolari, în ciuda pierderilor înregistrate de divizia de metaverse
Meta a depăşit miercuri aşteptările pieţei în ceea ce priveşte veniturile din al doilea trimestru şi a emis o previziune de vânzări optimistă pentru al treilea trimestru, semnalând că cheltuielile robuste cu publicitatea digitală pe platformele sale de social media pot acoperi costul investiţiilor sale în inteligenţă artificială.Acţiunile companiei au crescut cu 6,8% după încheierea şedinţei.
Compania mamă a Facebook şi Instagram a declarat că anticipează venituri pentru trimestrul al treilea cuprinse între 38,5 şi 41 de miliarde de dolari, punctul mediu fiind mai mare decât estimările analiştilor de 39,1 miliarde de dolari, potrivit datelor LSEG.
Veniturile au crescut cu 22% la 39,1 miliarde de dolari pentru perioada aprilie-iunie, a declarat Meta, comparativ cu aşteptările analiştilor de 38,3 miliarde de dolari.
Susan Li, directorul financiar al Meta, a declarat analiştilor în cadrul unei convorbiri telefonice că societatea „continuă să înregistreze o cerere globală sănătoasă de publicitate” şi că, de asemenea, culege roadele unui proiect multianual de utilizare a inteligenţei artificiale pentru a îmbunătăţi sistemele de targetare, clasificare şi difuzare a anunţurilor digitale pe platformele sale.
Li şi directorul executiv Mark Zuckerberg au declarat că aceste instrumente vor continua să genereze creştere în următorii doi ani, în timp ce noile funcţii de inteligenţă artificială generativă, cum ar fi asistenţii de chat, vor avea nevoie de mai mult timp pentru a fi monetizate.Acţiunile aplicaţiei de social media Snap care, de asemenea, se bazează foarte mult pe publicitatea digitală, au crescut cu 3% după raportul Meta.
„Orice temeri pe care investitorii le-ar fi putut avea cu privire la cheltuielile Meta pentru inteligenţa artificială şi metavers sunt susceptibile de a fi atenuate de rezultatele din acest trimestru”, a declarat analistul eMarketer Max Willens.„Cu marjele sale atât de sănătoase cum sunt, investitorii Meta ar trebui să se simtă confortabil cu investiţiile viguroase ale companiei în planurile sale pentru viitor”, a adăugat Willens.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro