A treia venire a Renault
„Made in Romania“ avea sa se transforme in „Designed in Romania“: Renault, care in sapte ani a readus la viata economia Pitestiului, era asteptat sa deschida aici un centru unde sa fie create o parte din noile modele de automobile ale companiei franceze.
De la aceasta "prima investitie fabuloasa in creiere romanesti, cum a numit-o vicepresedintele Constantin Stroe, se spera sa schimbe inca o data destinul regiunii, dupa venirea Renault in Romania in 1968, cu constructia primelor Dacii sub licenta, urmata de cumpararea uzinei Dacia in 1999. Centrul Renault Technologie Roumanie de la Pitesti avea sa fie primul centru de inginerie al Renault din afara Frantei.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro