Agricola: Pentru straini “pui” inseamna “piept de pui”
In ciuda crizei care a afectat vanzarile din aproape toate domeniile, vanzarile grupului de firme Agricola au crescut anul trecut cu 12% in valoare, 413 mil. lei (circa 98 mil. euro). Peste 70% din acest rulaj au fost realizate de Agricola International Bacau, cea mai mare companie a grupului, care a inregistrat in 2009 venituri de aproximativ 304 mil. lei (72 mil. euro), cu 12,6% mai mari fata de cele realizate in urma cu doi ani.
Cresterea s-a datorat reorganizarii afacerii pe unitati de profit, fiecare divizie avand alocata o echipa de management care a dobandit atributii exclusive pentru segmentul de care se ocupa.
"Cele mai bune cresteri de vanzari le-am inregistrat pe segmentul de carne de pui si al salamurilor crud-uscate", a declarat pentru BUSSINES Magazin Grigore Horoi, presedinte al Agricola International. El a mai spus ca si ponderea exporturilor a crescut de la zece procente la 15% din totalul cifrei de afaceri. Cea mai mare cerere la export o are pieptul de pui, pentru ca in vestul europei "<pui> inseamna <piept de pui>" mai spune Horoi.
Grupul de firme Agricola, care detine potrivit propriilor declaratii 11% din piata de carne de pasare, este format din companiile Agricola International, Aicbac (achizitia vacilor de lapte), Suinprod (cu activitati in cresterea porcilor), Salbac (o fabrica de preparate din carne fierte-afumate si una de preparate crud-uscate), Europrod (fabrica semipreparate din carne), Agriconstruct (cu activitati in domeniul constructiilor), Comcereal (achizitia de cereale) si Bac Print (cu activitati in tiparire).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro