Cineva care sa ma cumpere

Postat la 06 octombrie 2009 20 afişări

Criza economica mondiala a schimbat datele problemei: in 2005 vanzarea unei afaceri reprezenta un flirt cu succesul, iar patru ani mai tarziu era un demers generat de griji, finantari in scadere si reducerea consumului.

Dincolo de abundenta de companii ce ar avea nevoie de finantare, tranzactiile bune nu se gasesc la fiecare colt de strada, iar conditiile impuse de investitori nu sunt usoare. Criteriul de baza nu mai este pretul mai avantajos al unei companii, ci profitul care se poate obtine in viitor de pe urma ei. Investitorii se uita la industrie sau la capacitatea afacerii de a genera cash, pentru ca increderea lor intr-un viitor ultraprofitabil s-a diminuat considerabil. Iar pentru antreprenorii care aveau pe masa, cu putin timp in urma, oferte de finantare de sute de milioane de euro, o "ieftinire" accelerata a afacerii lor este greu de acceptat.

Click aici pentru a citi materialul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
criza,
vanzari,
afacere,
consum,
companii,
investitori
/actualitate/afaceri/cineva-care-sa-ma-cumpere-4962546
4962546
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.