Cineva care sa ma cumpere
Criza economica mondiala a schimbat datele problemei: in 2005 vanzarea unei afaceri reprezenta un flirt cu succesul, iar patru ani mai tarziu era un demers generat de griji, finantari in scadere si reducerea consumului.
Dincolo de abundenta de companii ce ar avea nevoie de finantare, tranzactiile bune nu se gasesc la fiecare colt de strada, iar conditiile impuse de investitori nu sunt usoare. Criteriul de baza nu mai este pretul mai avantajos al unei companii, ci profitul care se poate obtine in viitor de pe urma ei. Investitorii se uita la industrie sau la capacitatea afacerii de a genera cash, pentru ca increderea lor intr-un viitor ultraprofitabil s-a diminuat considerabil. Iar pentru antreprenorii care aveau pe masa, cu putin timp in urma, oferte de finantare de sute de milioane de euro, o "ieftinire" accelerata a afacerii lor este greu de acceptat.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro