Colliers: Retailerii din Unirea au cele mai mari vanzari
Comerciantii de moda prezenti in Unirea Shopping Center din Bucuresti inregistreaza cele mai mari vanzari pe metru patrat, rezultatele din alte centre comerciale din Capitala fiind mai slabe, potrivit unei analize realizate de departamentul de retail din cadrul companiei de consultanta imobiliara Colliers International
"Cei 40.000 de vizitatori care intra in centrul comercial genereaza vanzari anuale medii de 7.000-10.000 euro/mp pentru magazinele de articole de imbracaminte, in cazuri exceptionale putand ajunge si pana la 14.000 euro/mp", se spune in analiza mentionata, care a luat in calcul centrele comerciale deschide de cel putin sase luni. Printre chiriasii importanti prezenti in Unirea Shopping Center se numara Steilmann, Polo Garage, Flo & Jo, House of Art, Kenvelo, Fox, Levi's, Lee Cooper sau Playcom.
Pe urmatoarele pozitii se situeaza cele doua centre comerciale ale Anchor Grup, Bucuresti Mall si Plaza Romania, unde se inregistreaza vanzari lunare cu aproximativ 10% mai mici decat in Unirea Shopping Center. "Vanzarile anuale pe metru patrat ale unor branduri de produse sportive se ridica in Unirea Shopping Center la 10.000 euro/mp. In ceea ce priveste brandurile de moda, cele doua locatii inregistreaza mici fluctuatii de la luna la luna, mentinandu-se in general in acelasi interval de valori", noteaza consultantii Colliers International.
Cele doua centre comerciale, care au un trafic mediu de 30.000 – 35.000 de persoane pe zi, au in linii mari aceeasi chiriasi ca si Unirea Shopping Center, acestia fiind Mango, Debenhams, Esprit, Famous Brands, BSB, Motivi, Leonardo, Promod, Polo Garage.
In plus, Plaza Romania beneficiaza de aportul adus de catre Zara.
Pe treapta a patra se situeaza Baneasa Shopping City, care are un trafic zilnic estimat la 27.000 de persoane. "Pozitionat pe segmentul de lux, dar avand dezavantajul unui acces mai dificil, centrul comercial a inregistrat anul trecut vanzari pe metru patrat cu 20-50% sub cele din Plaza Romania si Bucuresti Mall. Diferentele apar in functie de tipul de retail si localizarea brandului in cadrul centrului comercial", noteaza consultantii Colliers, care estimeaza ca deschiderea zonei de entertainment va aduce o crestere a traficului zilnic si implicit si a vanzarilor.
Pe ultima treapta se situeaza City Mall, traficul centrului comercial fiind de 15.000 – 17.000 de persoane pe zi, analiza notand ca mall-ul se afla inca intr-o perioada de definire a publicului vizat. "Vanzarile pe metru patrat in aceasta locatie sunt mult sub cele inregistrate de catre centrele comerciale din varful clasamentului."
Principalele lansari ale anului au fost Baneasa Shopping City, Liberty Center si Fashion House, ultimele doua proiecte nefiind incluse in analiza Colliers International. Printre cei mai importanti retaileri care au intrat pe piata in 2008 se numara Kika, Light Cinema, Peek & Cloppenburg, Next, Zara Home, Massimo Dutti, Burger King si Nordsee.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro