Consum de criza
Scaderea apetitului pentru consum a afectat mai intai locuintele si masinile, apoi s-a extins si la listele curente de cumparaturi
Studiile din primele doua luni ale anului aratau ca daca banii alocati pentru alimente, alcool si tutun nu sunt mai putini, doua treimi dintre consumatorii romani sustineau ca isi reduc cheltuielile pentru mobila, decoratiuni interioare, imbracaminte si accesorii vestimentare.
Psihologii consultati de BUSINESS Magazin au explicat ca exista trei resorturi care determina modificari in comportamentul de consum pe timp de criza: influenta mass-media, legea imitatiei si atentia la ce se intampla in tarile mai afectate de criza.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.www.businessmagazin.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro