Cum a ajuns Zuzu milionar
In opt ani, Raul Ciurtin a izbutit sa transforme o fabrica falimentara intr-o companie cu o capitalizare bursiera de circa 100 de milioane de euro si cu o cifra de afaceri care in 2006 a crescut de peste doua ori mai repede decat piata lactatelor.
La 27 de ani, absolventul de medicina Ciurtin a lasat cariera de medic pentru cea de om de afaceri si a preluat conducerea Albalact de la tatal sau, cel ce a cumparat pachetul majoritar al fabricii din Alba-Iulia. Tot Ciurtin a avut ideea de a lansa cele doua marci, Fulga si apoi Zuzu, devenite faimoase gratie reclamei cu vacuta - idee costisitoare, care a inghitit un buget de marketing semnificativ, dar a avut un impact pe masura in vanzari.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro