Cum a ajuns Zuzu milionar

Postat la 06 octombrie 2009 34 afişări

In opt ani, Raul Ciurtin a izbutit sa transforme o fabrica falimentara intr-o companie cu o capitalizare bursiera de circa 100 de milioane de euro si cu o cifra de afaceri care in 2006 a crescut de peste doua ori mai repede decat piata lactatelor.

La 27 de ani, absolventul de medicina Ciurtin a lasat cariera de medic pentru cea de om de afaceri si a preluat conducerea Albalact de la tatal sau, cel ce a cumparat pachetul majoritar al fabricii din Alba-Iulia. Tot Ciurtin a avut ideea de a lansa cele doua marci, Fulga si apoi Zuzu, devenite faimoase gratie reclamei cu vacuta - idee costisitoare, care a inghitit un buget de marketing semnificativ, dar a avut un impact pe masura in vanzari.

Click aici pentru a citi continuarea materialului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Albalact,
Raul Ciurtin
/actualitate/afaceri/cum-a-ajuns-zuzu-milionar-4959145
4959145
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori