Danone: Am continuat investitiile si in 2009
Danone, liderul pe piata lactatelor din Romania, a continuat sa investeasca si anul acesta in cresterea capacitatilor de productie, logistica, infrastructura si in spatiile de depozitare dupa ce anul trecut a realizat investitii de 5 milioane euro.
Investitiile companiei au urmarit eficientizarea operatiunilor prin mentinerea costurilor la nivelul anului trecut si crestere productivitatii, vizand sa atinga pana la sfarsitul anului acelasi nivel ca si anul trecut.
"Am demarat programul de crestere a productivitatii inca de anul trecut, asa ca nu ne-a prins nepregatiti criza", a declarat Bogdan Ioachim, director de comunicare, nutritie si stiinta al Danone Romania.
Planul companiei a vizat optimizarea portofoliului de produse prin excluderea produselor ale caror ciclu de viata s-a incheiat si introducerea a pana la 10 noi produse si reducerea .
Programul investitional al comaniei include si sume alocate pentru furnizorii de lapte ai Danone, destinate cresterii numarului de animale, investitii in echipamente de racire si in instalatii de muls, pentru a spori productia de lapte. Astfel, din 2005 compania a cheltuit 4,5 milioane euro reusind sa isi reduca numarul de furnizori de 130 la 70, optimizandu-si sistemul logistic.
Furnizorii locali acopera 90-95% din necesarul de lapte proaspat al campaniei, restul fiind procurat din import, din state precum Ungaria, in special in perioadele reci, cand productia interna este mai scazuta.
Pentru anul 2009, reprezentantii Danone isi mentin estimarile de crestere declarate la inceputul anului de 5-10%, acelasi ritm fiind prognozat si de APRIL, asociatia patronala din domeniu.
Pentru a contracara scaderea volumului de lactate comercializate in piata, Danone a apelat la promotii pe termen scurt. "Promotiile pe care le-am avut au redus preturile cu 10-20%, ceea ce a dus la o crestere a volumelor comercializate, insa cu un ritm mai mic", a mai adaugat Ioachim.
Danone Romania a inregistrat in 2008 afaceri de peste 422 milioane lei (114 milioane euro), pe o piata care a depasit valoare de 1 miliard de euro anul trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro