Garnizoana call-center

Postat la 06 octombrie 2009 24 afişări

„Ma tot suna unul, «Missed Calls», e agent secret sau ceva?“ Intrebarea, intrata in circuitul glumelor de pe internet, era una la care foarte tinerii operatori de call-centere de la jumatatea anilor ‘90 trebuia sa fie in masura sa raspunda fara sa se amuze si fara sa-si piarda rabdarea.

Carierele multor tineri studenti au inceput in call-centerele care pe atunci proliferau in Romania atat ca afacere cat se poate de profitabila pentru proprietarii unor astfel de firme, cat si pentru companiile multinationale care alegeau sa-si externalizeze serviciile de call-center in tari ca India, Rusia, China, Ucraina sau Romania. Pe atunci, putine firme de call-center aveau clienti romani, iar Romania se situa, dupa unele estimari, in top 10 la nivel mondial ca furnizor de asemenea servicii.

Click aici pentru a citi materialul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
IT&C,
call-center
/actualitate/afaceri/garnizoana-call-center-4955055
4955055
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori