Generatia multitasking

Postat la 06 octombrie 2009 34 afişări

Tema si-o scriu in Word, ascultand in acelasi timp muzica in Winamp, stand de vorba pe Yahoo Messenger, aruncand la televizor cate-o privire intre doua SMS-uri si cateva e-mailuri.

E vorba de ceea ce BUSINESS Magazin a numit "generatia multitasking" - o generatie de tineri a caror trasatura dominanta e expunerea masiva la tehnologie. Am discutat cu cativa dintre acesti tineri, cu profesori si psihologi, incercand sa analizam impactul pe care folosirea intensiva a tehnologiei si incercarea de a-si imparti atentia le-ar putea avea asupra comportamentului lor la maturitate, ca angajati sau stapani ai propriilor lor afaceri. Fiindca obiceiurile lor din liceu si felul lor de a lucra vor remodela si organizatiile unde vor lucra peste ani, si politicile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienti.

Click aici pentru a citi materialul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IT&C,
telecom,
internet,
Generatia multitasking
/actualitate/afaceri/generatia-multitasking-4955079
4955079
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori