Generatia multitasking
Tema si-o scriu in Word, ascultand in acelasi timp muzica in Winamp, stand de vorba pe Yahoo Messenger, aruncand la televizor cate-o privire intre doua SMS-uri si cateva e-mailuri.
E vorba de ceea ce BUSINESS Magazin a numit "generatia multitasking" - o generatie de tineri a caror trasatura dominanta e expunerea masiva la tehnologie. Am discutat cu cativa dintre acesti tineri, cu profesori si psihologi, incercand sa analizam impactul pe care folosirea intensiva a tehnologiei si incercarea de a-si imparti atentia le-ar putea avea asupra comportamentului lor la maturitate, ca angajati sau stapani ai propriilor lor afaceri. Fiindca obiceiurile lor din liceu si felul lor de a lucra vor remodela si organizatiile unde vor lucra peste ani, si politicile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienti.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro