Heineken a crescut cu 18% in 2007

Postat la 06 mai 2008 17 afişări

Cifra de afaceri neta a Heineken Romania a crescut anul trecut cu 18%, pana la aproximativ 700 milioane lei in 2007, compania pastrandu-si astfel pozitia de lider pe piata berii din Romania cu o cota de piata de 26% conform studiilor realizate de compania de cercetare de piata Nielsen la nivelul anului 2007.

In 2007, Heineken Romania a investit peste 40 milioane de euro, planurile pentru acest an vizand o valoare de investitii si mai mare, de peste 50 milioane de euro, in principal in capacitatea fabricilor de bere, noi ambalaje si investitii comerciale in mijloace fixe.

In 2007, volumul pietei de bere din Romania a fost de aproximativ 19 milioane hectolitri, cu un consum de 89 litri pe cap de locuitor. Principalele surse de crestere au fost venitul consumatorului in crestere, extinderea ofertei pentru consumatori si vremea exceptionala.

La inceputul acestui an, Heineken NV a anuntat ca urma sa achizitioneze fabrica romaneasca Bere Mures, tranzactie care intareste pozitia de lider a companiei.

Pe piata berii din Romania, una dintre cele mai concurentiale domenii ale bunurilor de larg consum, mai sunt prezente Ursus Breweries, filiala a SAB Miller, InBev, URBB si European Food.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
bere,
heineken,
rezultate financiare
/actualitate/afaceri/heineken-a-crescut-cu-18-in-2007-2615827
2615827
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.