ING Asigurari de Viata creste vanzarile de planuri financiare pentru copii
Unul din patru clienti noi ai ING Asigurari de Viata au ales in primele luni ale anului un plan financiar pentru copii.
Planurile financiare pentru copii reprezinta 21,5% din portofoliul total de produse al ING Asigurari de Viata. Doar in primele patru luni ale anului 2009, mai mult de un sfert dintre clientii noi ai ING au incheiat planuri financiare pentru copii. Din totalul celor care incheie aceste polite, 56% sunt femei, iar cei mai multi dintre clienti au vârste cuprinse intre 26 si 35 de ani. Aproape 86% dintre clientii care au cumparat un plan financiar pentru copii de la inceputul anului sunt casatoriti.
Planurile financiare pentru copii, lansate de ING Asigurari de Viata pe piata româneasca in urma cu sapte ani, se plaseaza, in prezent, printre cele mai solicitate produse din portofoliul companiei. La sfârsitul lunii aprilie 2009, planurile financiare pentru copii, Debut 18 si Academica, reprezentau circa 21,5 % din intreg portofoliul de produse al ING Asigurari de Viata. "Ca parinti, avem obligatia morala de a ne proteja si de a ne sustine copiii sa obtina ce este mai bun in viata. Cu o contributie minima in fiecare luna, un plan financiar si va ajuta sa ia startul cu succes in viata de adult", spune Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurari de Viata.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro