Lufthansa: Vom face tot posibilul sa vindem anul acesta
Stefan Versemann, Directorul General de Vanzari Lufthansa pentru Romania si Moldova, spune ca pretul va fi principalul instrument folosit de compania aeriana pentru o cota de piata mai mare.
“In functie de piata, preturile pot fi mai mici anul acesta, iar noi vom face tot posibilul sa vindem. Primul scop evident e sa intri cu un pret care sa aduca firma la cunostinta publicului”. Iar seful Lufthansa spune ca publicul ar trebui sa vina dinspre toate categoriile de clienti, inclusiv dintre cei ai companiilor low-cost.
Lufthansa Italia a inaugurat la inceputul lunii martie primul zbor pe ruta Milano-Bucuresti, operat de prima companie a grupului aerian german din afara tarii de origine. Compania incearca sa rupa o cota de piata cat mai mare de la competitorii sai pe aceasta destinatie, una dintre cele mai vandute din Romania.
Cititi aici mai multe despre ce rol joaca Italia in strategiile marilor operatori aerieni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro