Magia low cost

Postat la 06 octombrie 2009 17 afişări

Am pornit de la exemplul unei companii care a produs ani in sir imbracaminte in lohn pentru firme straine, iar mai nou s-a reprofilat, creandu-si o marca proprie si un magazin online - o afacere cu costuri mici si preturi reduse, al carei succes a fost perfect reprezentativ pentru o epoca in care consumatorii romani au descoperit placerea de a cumpara bunuri si servicii low-cost.

Era o perioada cand intra pe piata al cincilea operator aerian low-cost, Germanwings, se deschidea primul magazin Ikea si al 38-lea magazin al retelei de discount Plus. Modelul low-cost a fost un import cultural notabil pentru Romania si o dovada ca s-a format in sfarsit clasa medie, a celor obisnuiti sa faca economii fara sa renunte la calitatea unui produs.

Click aici pentru a citi continuarea materialului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
low cost
/actualitate/afaceri/magia-low-cost-4959141
4959141
comments powered by Disqus
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori