Magia low cost
Am pornit de la exemplul unei companii care a produs ani in sir imbracaminte in lohn pentru firme straine, iar mai nou s-a reprofilat, creandu-si o marca proprie si un magazin online - o afacere cu costuri mici si preturi reduse, al carei succes a fost perfect reprezentativ pentru o epoca in care consumatorii romani au descoperit placerea de a cumpara bunuri si servicii low-cost.
Era o perioada cand intra pe piata al cincilea operator aerian low-cost, Germanwings, se deschidea primul magazin Ikea si al 38-lea magazin al retelei de discount Plus. Modelul low-cost a fost un import cultural notabil pentru Romania si o dovada ca s-a format in sfarsit clasa medie, a celor obisnuiti sa faca economii fara sa renunte la calitatea unui produs.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro