Top 10 greseli facute de sefi. De la neglijarea clientilor la atitudinea fata de subalterni

Postat la 13 septembrie 2010 34 afişări

Criza a modificat complet felul de a face afaceri, nu doar in Romania, ci peste tot in lume. Fie ca este vorba despre neintelegerea asteptarilor clientilor sau despre dezinteresul fata de angajati, expertii in resurse umane sustin ca multi manageri au probleme din ce in ce mai serioase in a-si face afacerea sa mearga.

"Confruntate cu o scadere masiva a cererii pentru produsele si serviciile pe care le ofereau (scadere coroborata cu cresterea responsabilitatii si a as-teptarilor clientilor in procesul de cum-parare), multe companii au fost puse in situatia de a gestiona o problema majora: discrepanta intre pozitionarile de marketing, care pun clientul in centrul Universului, si modelul de business construit pana la detaliu pe baza motto-ului «we make you take» (te facem sa iei, sa cumperi, n. r.)", a declarat pentru Gandul Sorin Paun, partener in cadrul companiei de consultanta in resurse umane Ascendis.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/top-10-greseli-facute-de-sefi-de-la-neglijarea-clientilor-la-atitudinea-fata-de-subalterni-7208514
7208514
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.