Top 10 greseli facute de sefi. De la neglijarea clientilor la atitudinea fata de subalterni
Criza a modificat complet felul de a face afaceri, nu doar in Romania, ci peste tot in lume. Fie ca este vorba despre neintelegerea asteptarilor clientilor sau despre dezinteresul fata de angajati, expertii in resurse umane sustin ca multi manageri au probleme din ce in ce mai serioase in a-si face afacerea sa mearga.
"Confruntate cu o scadere masiva a cererii pentru produsele si serviciile pe care le ofereau (scadere coroborata cu cresterea responsabilitatii si a as-teptarilor clientilor in procesul de cum-parare), multe companii au fost puse in situatia de a gestiona o problema majora: discrepanta intre pozitionarile de marketing, care pun clientul in centrul Universului, si modelul de business construit pana la detaliu pe baza motto-ului «we make you take» (te facem sa iei, sa cumperi, n. r.)", a declarat pentru Gandul Sorin Paun, partener in cadrul companiei de consultanta in resurse umane Ascendis.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro