Un nou concurent pe piata de mobila

Postat la 11 decembrie 2007 1 afişăre

Lantul de magazine de mobila SATO din Grecia intentioneaza sa intre pe mai multe piete din Balcani, potrivit site-ului news.bg. Prima tara pe care o tintesc grecii este Romania, urmata de Slovenia si Bulgaria.

Programul de investitii al companiei prevede o suma de 24 de milioane de euro, ceea ce ar insemna constructia a 12 hypermarketuri de mobila sub brandul ENTOS ce ar urma sa fie deschise pana la sfarsitul lui 2008.

SATO a fost infiintata in 1973 si este listata la bursa din Atena din 1990. Din 1999, compania detine master franciza pentru Natuzzi si Bo Concept pe piata din Grecia. Marca ENTOS a fost lansata in 2005.

Piata romaneasca de mobila se aglomereaza astfel. Dupa companiile autohtone ca Mobexpert si Elvila, care si-au dezvoltat in anii din urma importante retele comerciale, 2007 a adus intrarea pe piata a grupului suedez IKEA. Primul magazin IKEA a fost deschis in nordul Bucurestiului si a inregistrat in sase luni vanzari de 40 de milioane de euro, cat estimau oficialii pentru intreg anul. Anul viitor este asteptata deschiderea primului magazin al retailerului austriac KIKA. Ambele companii, ca de altfel si alte firme autohtone, au planuri agresive de extindere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
mobila,
SATO
/actualitate/afaceri/un-nou-concurent-pe-piata-de-mobila-2301994
2301994
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.