Upgrade de viata
Veniturile mai mari si accesul mai larg la credite i-au incurajat pe consumatorii romani - cum altfel - sa consume. Dar si sa-si rafineze consumul: de la o masina ieftina au trecut la una cu aer conditionat si airbag, de la franzela la painea feliata, de la hainele turcesti la cele de firma.
Sociologii explicau prin vechiul dicton "suntem prea saraci sa cumparam ieftin"; in realitate, venise vremea cand consumul incetase sa mai fie o simpla acumulare de bunuri care suplineau lipsurile din anii '90 si dinainte de '89, pentru a deveni un act de selectie uneori dupa criterii foarte complexe si un mijloc de ameliorare a standardului de viata. Comerciantii de bunuri de consum, de electronice sau de masini ne-au detaliat fenomenul.
Click aici pentru a citi materialul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro