Upgrade de viata

Postat la 06 octombrie 2009 24 afişări

Veniturile mai mari si accesul mai larg la credite i-au incurajat pe consumatorii romani - cum altfel - sa consume. Dar si sa-si rafineze consumul: de la o masina ieftina au trecut la una cu aer conditionat si airbag, de la franzela la painea feliata, de la hainele turcesti la cele de firma.

Sociologii explicau prin vechiul dicton "suntem prea saraci sa cumparam ieftin"; in realitate, venise vremea cand consumul incetase sa mai fie o simpla acumulare de bunuri care suplineau lipsurile din anii '90 si dinainte de '89, pentru a deveni un act de selectie uneori dupa criterii foarte complexe si un mijloc de ameliorare a standardului de viata. Comerciantii de bunuri de consum, de electronice sau de masini ne-au detaliat fenomenul.

Click aici pentru a citi materialul.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
consum,
obiceiuri
/actualitate/afaceri/upgrade-de-viata-4955121
4955121
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.