Agroland l-a numit pe Adrian Hutiu, fost manager în cadrul Coca-Cola, în funcţia de Director de Operaţiuni şi a adus-o în echipa de marketing pe Anca Gorgan, fost Manager pe Social Media la imobiliare.ro

Autor: Roxana Rosu Postat la 13 mai 2021 80 afişări

 Agroland l-a numit pe Adrian Hutiu, fost manager în cadrul Coca-Cola, în funcţia de Director de Operaţiuni şi a adus-o în echipa de marketing pe Anca Gorgan, fost Manager pe Social Media la imobiliare.ro

Reţeaua de magazine Agroland l-a numit pe Adrian Hutiu în funcţia de Director de Operaţiuni (COO), acesta fiind responsabil cu elaborarea strategiei de dezvoltare şi de creştere a gradului de inovaţie.

Noul COO a lucrat timp de 25 de ani în cadrul Coca-Cola Hellenic, unde a ocupat numeroase funcţii de management în cadrul departamentelor de vânzări, marketing şi logistică.

Absolvent al Universităţii Politehnice din Timişoara, Facultatea de Management în Producţie, Adrian Hutiu are la activ diferite cursuri de specializare în domeniu, iar în 2002 a obţinut certificarea în management din partea Open Business School, din Anglia.

„În prezent, suntem într-o etapă de extindere a echipei, pentru că avem nevoie de mai mulţi oameni talentaţi, care să sprijine creşterea Agroland. Încă din 2019, am intrat într-un proces mai rapid de dezvoltare, ale cărui roade am început să le culegem de anul trecut. Adrian Hutiu are un parcurs profesional care ne-a impresionat, atât ca rezultate, cât şi ca timp petrecut în aceeaşi companie. Sunt convins că este exact profesionistul dedicat de care aveam nevoie şi că am pornit pe un drum plin de realizări, împreună”, a declarat Horia Cardoş, fondator şi Director General al Agroland. 

Extinderea echipei Agroland a inclus-o şi pe Anca Gorgan, fost Manager pe Social Media al site-ului imobiliare.ro, care s-a alăturat echipei de marketing la finalul lui aprilie. 

„Odată cu listarea acţiunilor Agroland, în martie, am observat că tot mai multe persoane experimentate aplică pe poziţiile de management pe care doream să le ocupăm. Ştiam că această nouă etapă va aduce cu sine şi nevoia de-a face angajări, dar am fost plăcut impresionat de candidaţii foarte bine pregătiţi care au venit spre noi. Adrian Hutiu ni s-a alăturat în urma unei serii de interviuri care a durat două luni, iar pe viitor suntem decişi să procedăm la fel de riguros în alegerea noilor colegi. Experienţa Ancăi Gorgan ne va ajuta la dezvoltarea semnificativă a prezenţei în social media a Agroland, unde fiecare companie care vizează milioane de clienţi trebuie să aibă mesaje constante şi convingătoare”, a conchis Horia Cardoş.

Reţeaua Agroland s-a extins cu cinci noi magazine tip MEGA în primul trimestru al anului în curs. În acelaşi timp, cifra de afaceri s-a majorat cu 30%, la 45 milioane lei.

Agroland este cea mai mare reţea de magazine cu produse pentru gardening, pet care şi hobby farming din România, are capital 100% românesc şi a fost fondată în 1997, la Timişoara, de către antreprenorul Horia Cardoş. În prezent, reţeaua Agroland are peste 250 de unităţi, localizate în 29 de judeţe, şi peste 2.200.000 de clienţi an.

Grupul Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro, la finele lui 2020, şi are peste 300 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fost manager,
coca-cola,
director,
functie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.