Şi-a deschis prima afacere cautând-o pe Google, iar acum porneşte o nouă afacere la care nu s-a gândit nimeni

Autor: Ioana Matei Postat la 11 aprilie 2016 46757 afişări

Şi-a deschis prima afacere cautând-o pe Google, iar acum porneşte o nouă afacere la care nu s-a gândit nimeni

Paul Nicolau, antreprenorul ce a intrat în afaceri după o căutare pe Google, prin  deschiderea restaurantelor unde comercializa preparate din raci, s-a lansat în urmă cu aproximativ o lună într-un nou pariu: o shaormerie cu fructe de mare. Nicolau  a investit aproximativ 20.000 de euro în afacerea SeaFood Shaorma şi şi-a propus să o extindă în mai multe locaţii din centre comerciale şi chiar şi în afara ţării.  

 ”Shaorma este unul dintre cele mai răspândite produse fast food, iar domeniul meu de activitate este să creez noi nişe pe nişa fructelor de mare. Va fi o revoluţie a shaorma”, descrie antreprenorul Paul Richard Nicolau modul în care s-a gândit să lanseze o afacere prin care să lanseze o ”shaorma de lux”.

Ideea i-a venit în urmă cu doi ani şi jumătate, dar a lansat proiectul în urmă cu aproximativ o lună, aspectele tehnice din spatele pregătirii fructelor de mare pentru shaorma fiind printre cele mai dificile pe care le-a întâmpinat în dezvoltarea proiectului. A ajuns astfel să colaboreze cu un furnizor din Italia, de unde aduce fructele de mare gata de gătire în locaţia din Bucureşti. Nicolau spune că şi-a recuperat deja investiţia şi apreciază că în aproximativ două luni va deschide primele locaţii în centre comerciale din Capitală. Ambiţiile sale depăşesc însă graniţele ţării şi spune că în curând va deschide o shaormerie în Londra. ”Este foarte uşor să îţi faci o afacere acolo, în aproximativ o oră mi-am făcut firmă, pe internet.”

Planurile antreprenorului sunt să extindă afacerea prin francizare, costurile pentru o astfel de franciză fiind între 15 şi 20.000 de euro, potrivit estimărilor sale.

Deocamdată, în cadrul locaţiei din Piaţa Muncii sunt comercializate două sortimente de produse – SeaFood Shaorma (exclusiv cu fructe de mare precum caracatiţă, calamar, sepie, creveţi) şi Ocean Shaorma (ce conţine şi peşte spadă sau ton), la un preţ de 25 de lei, aliniat, potrivit antreprenorului, la preţurile practicate de alţi jucători de pe segmentul fast food.

La data de 15 ianuarie, Nicolau va lansa o altă componentă a afacerii – Shrimpmania – concept prin care îşi propune să comercializeze cantităţi mai mari de creveţi în reţete de taco, quesadilla, hamburgeri, ş.a.,  la preţuri mai mici de 35 de lei. Meniul Shrimpmania va fi disponibil în cadrul locaţiei SeaFood Shaorma şi, potrivit antreprenorului, va reprezenta un alt model pentru o afacere cu francize.

În prezent, Paul Nicolau mai deţine restaurantul Le OacOac Bistro, axat pe preparate din pui de baltă, dar şi pe alte reţete din peşte şi fructe de mare. Restaurantul a fost inaugurat în primăvara anului trecut, în urma unei investiţii de circa 30.000 de euro, iar Nicolau apreciază că a ajuns deja la venituri de aproximativ 100.000 de euro.

Sursa foto: SeaFood Shaorma

Urmărește Business Magazin

/actualitate/si-a-deschis-prima-afacere-cautand-o-pe-google-iar-acum-porneste-o-noua-afacere-la-care-nu-s-a-gandit-nimeni-14961616
14961616
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.