Anunţul făcut de şeful Facebook, pe care îl aşteptau milioane de oameni. Care sunt noile modalităţi prin care poţi câştiga bani pe Instagram
CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunţat o serie de funcţii la care Instagram lucrează pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conţinutul postat, anunţă CNBC.
Printre noile funcţii se numără şi o piaţă în care mărcile ar putea identifica creatori de conţinut care se adresează audienţei pe care o ţintesc. Mulţi creatori de social media sunt plătiţi pentru a posta conţinut sponsorizat, dar scopul acestei pieţe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenţi, a declarat Adam Mosseri, şefulal serviciilor de imagini şi videoclipuri deţinute de Facebook.
Zuckerberg a anunţat, de asemenea, magazine are creatorilor, care ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe reţeaua socială.
Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops şi Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.
„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulţime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experienţă mai personalizată şi mai convenabilă.”
Directorii Facebook nu au precizat când vor fi lansate aceste funcţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro