Banca Transilvania: Peste 50% dintre solicitările primite la Contact Center & Customer Care sunt gestionate prin soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual

Autor: Roxana Rosu Postat la 15 iulie 2024 35 afişări

Banca Transilvania: Peste 50% dintre solicitările primite la Contact Center & Customer Care sunt gestionate prin soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual

Banca Transilvania înregistrează o creştere constantă a numărului de clienti care aleg soluţiile interactive de self-service, peste 50% dintre solicitările de la Contact Center & Customer Care fiind gestionate folosind soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual.

În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost iniţiate de clienţii băncii.

CallVU, companie cu sediul în San Francisco şi specializată în experienţa clienţilor, este din 2019 partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care, cele două companii lansând  împreună BT Visual Help (2019) şi BT Call Center Vizual (2022).

„Colaborarea cu CallVU a contribuit esenţial la transformarea digitală a Direcţiei Contact Center & Customer Care, la creşterea capacităţii de gestionare a solicitărilor clienţilor noştri, precum şi a gradului de digitalizare a acestora. Cu soluţii accesibile şi interactive, clienţilor le este tot mai uşor să găsească soluţii prin self-service. Practic, customer service s-a transformat în digital customer experience”, declară Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare şi colaborare multiple pentru clienţii care au nevoie de suport: telefon, email, chat şi soluţii interactive de self-service.

“Studiile de piaţă au arătat constant preferinţa publicului pentru opţiuni eficiente de self-service”, spune dr. Ori Faran, CEO CallVU. “Echipa noastră a colaborat foarte bine cu Banca Transilvania pentru a proiecta şi implementa soluţiile potrivite pentru clienţi. Ne bucurăm să vedem că un număr atât de mare de clienţi BT preferă soluţiile self-service deoarece un serviciu eficient contribuie esenţal la fidelizarea clienţilor”.

Banca Transilvania are peste 4,3 milioane de clienţi activi, iar 92% dintre aceştia sunt digitalizaţi, folosind cel puţin o aplicaţie de banking.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
bt,
solutii,
service

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.