Banca Transilvania: Peste 50% dintre solicitările primite la Contact Center & Customer Care sunt gestionate prin soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual
Banca Transilvania înregistrează o creştere constantă a numărului de clienti care aleg soluţiile interactive de self-service, peste 50% dintre solicitările de la Contact Center & Customer Care fiind gestionate folosind soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual.
În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost iniţiate de clienţii băncii.
CallVU, companie cu sediul în San Francisco şi specializată în experienţa clienţilor, este din 2019 partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care, cele două companii lansând împreună BT Visual Help (2019) şi BT Call Center Vizual (2022).
„Colaborarea cu CallVU a contribuit esenţial la transformarea digitală a Direcţiei Contact Center & Customer Care, la creşterea capacităţii de gestionare a solicitărilor clienţilor noştri, precum şi a gradului de digitalizare a acestora. Cu soluţii accesibile şi interactive, clienţilor le este tot mai uşor să găsească soluţii prin self-service. Practic, customer service s-a transformat în digital customer experience”, declară Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare şi colaborare multiple pentru clienţii care au nevoie de suport: telefon, email, chat şi soluţii interactive de self-service.
“Studiile de piaţă au arătat constant preferinţa publicului pentru opţiuni eficiente de self-service”, spune dr. Ori Faran, CEO CallVU. “Echipa noastră a colaborat foarte bine cu Banca Transilvania pentru a proiecta şi implementa soluţiile potrivite pentru clienţi. Ne bucurăm să vedem că un număr atât de mare de clienţi BT preferă soluţiile self-service deoarece un serviciu eficient contribuie esenţal la fidelizarea clienţilor”.
Banca Transilvania are peste 4,3 milioane de clienţi activi, iar 92% dintre aceştia sunt digitalizaţi, folosind cel puţin o aplicaţie de banking.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro