BaseLinker: „Statisticile ne spun că Ziua Femeii este un moment prielnic pentru magazinele online să-şi tureze motoarele, deoarece se pot adresa unui segment mai mare de public ţintă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor.”
„Dacă deţii un magazin online, cu siguranţă Ziua Femeii ar trebui să se regăsească în calendarul de marketing din fiecare an”, susţin reprezentanţii BaseLinker. Potrivit lor, studiile de piaţă arată că românii au început să cheltuiască mai mult pentru cumpărăturile online. „Suntem mai prezenţi în magazinele virtuale şi avem o forţă de cumpărare ceva mai mare. Tot statisticile ne spun că Ziua Femeii este un moment prielnic pentru magazinele online să-şi tureze motoarele deoarece se pot adresa unui segment mai mare de public ţintă, atât bărbaţilor, cât şi femeilor.”
Datele companiei arată că 4 din 10 români sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de brandurile care au promoţii cu ocazia Zilei Femeii. Promoţiile îi determină să achiziţioneze mai degrabă produsul sau serviciul căutat. Dar, subliniază reprezentanţii businessului, „nu pune accent doar pe produse, ci pe experienţe şi pe povestea din spatele produselor. Experienţele dau naştere amintirilor.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro