Brandul de haine Mathilde deschide un nou concept store în Bucureşti
Noul showroom Mathilde va avea o suprafaţă de 80 metri pătraţi, iar investiţia se ridică la 70.000 de euro. Astfel, brandul ajunge la o reţea de zece reprezentanţe la nivel naţional.
Din anul 2013, când a fost deschisă prima reprezentanţă Mathilde în Bucureşti, pe Nicolae Bălcescu 22, brandul a evoluat organic. În ultimii patru ani, compania care operează brandul Mathilde şi-a extins reţeaua de distribuţie prin parteneriate locale, iar printre noile reprezentanţe inaugurate se numără franciza din Deva Shopping City, precum şi o reprezentanţă concept store în City Park Constanţa. De asemenea, numărul de angajaţi a crescut de la 60 în 2013 la 80 anul acesta.
Vânzările au urmat acelaşi trend ascendent, de la 800.000 de euro în 2013 la 1,4 milioane de euro la finalul lui 2017. Până în 2020, compania estimează atingerea unui prag de vânzări de două milioane de euro.
Faţă de 2013, vânzările online s-au triplat şi continuă să crească în fiecare an, ajungând să reprezinte 9% din totalul vânzărilor în anul 2017.
Din 23 noiembrie, noul concept store Mathilde din Bucureşti, situat pe Calea Dorobanţi nr. 126-130, îşi aşteaptă clientele cu creaţii originale, personalizate cu broderii şi aplicaţii manuale.
Mathilde este un brand românesc de fashion fondat în 2004 în România, cu sediul în Braşov. Creaţiile Mathilde sunt disponibile în România în reprezentanţele din Baia Mare, Braşov, Bucureşti, Cluj, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Deva, precum şi în reţeaua distribuitorilor din întreaga ţară.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro