Brandul german de lux de articole sportive Bogner intră pe piata din România cu un magazin în galeria de retail din JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în urma unei investiţii de aproximativ 500.000 euro
Brandul german de lux de articole sportive Bogner, prezent în peste 50 de ţări, se extinde în România prin deschiderea primului magazin în cadrul galeriei de retail The Grand Avenue, localizată la parterul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Deschiderea magazinului este planificată pentru 1 noiembrie, în urma unei investiţii de aproximativ 500.000 de euro.
Noul magazin are o suprafaţă de 131 de metri pătraţi, tranzacţia de închiriere fiind intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Magazinul din Bucureşti este operat în franciză de Iceland România, deţinută de Iceland Bulgaria, companie care este de peste 10 ani reprezantantul oficial al Bogner în Bulgaria, unde operează 3 magazine monobrand, două în Sofia şi unul în Bansko, şi alte 4 unităţi multibrand.
"Am văzut întotdeauna potenţialul pieţei româneşti. Ne gândim să deschidem un magazin Bogner în România încă de dinainte de pandemie. Acum că ne-am întors la o oarecare normalitate, nu am vrut să ratăm ocazia de a aduce un magazin monobrand Bogner în România. România se dezvoltă considerabil din punct de vedere al venitului disponibil, al PIB-ul şi al calitatăţii vieţii în general, depăşind majoritatea vecinilor săi din Balcani”, a spus Dimitar Tsikandelov, Business Development Manager Iceland Bulgaria şi Head of Iceland România.
Fondată în anul 1932 de Willy Bogner în Munchen, Germania, Bogner oferă o gamă exclusivă de îmbrăcăminte pentru sport, de la articole pentru schi şi golf până la articole pentru exterior şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii.
„Segmentul de lux din România a avut o evoluţie impresionantă în ultimii ani având în vedere rezultatele raportate de brandurile prezente pe piaţa locală. Intrarea în România a Bogner, un retailer care vine cu o gamă de articole care până acum nu a fost exploatată de alţi jucători prin magazine fizice arată o maturizare a pieţei de lux. Magazinele fizice rămân cruciale pentru brandurile de lux, având în vedere că experienţa clienţilor este un element foarte important”, a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro