BUSINESS Magazin lansează o nouă ediţie a catalogului „Cele mai responsabile companii din România”. Cum vă puteţi înscrie proiectul?
BUSINESS Magazin lansează o nouă ediţie a catalogului „Cele mai responsabile companii din România”, prin care vă propunem o perspectivă mai amplă asupra soluţiilor mediului privat pentru probleme ale societăţii româneşti prin intermediul practicilor de Responsabilitate Socială Corporativă (Corporate Social Responsibility - CSR).
Pentru participarea cu proiecte în acest anuar, vă rugam să completaţi formularul de mai jos şi să ni-l trimiteţi până la data de 14 septembrie, la adresele ioana.matei@businessmagazin.ro/ioana.a.mihai@gmail.com/andra.stroe@businessmagazin.ro. Ataşat răspunsurilor vom avea nevoie de imagini la rezoluţie bună, de peste 1 Mb/300 DPI, reprezentative pentru proiect şi/sau cu persoanele din cadrul companiei responsabile de acesta.
Menţionăm că NU puteţi participa cu proiecte care au apărut deja în ediţiile precedente.
Prezentarea pe care o veţi trimite trebuie să se încadreze în limita a 3.000 de caractere (cu tot cu spaţii - spaţiul disponibil pentru print) şi să cuprindă:
1. Datele companiei - număr de angajaţi, cifră de afaceri, profit (pentru cel mai recent an pentru care există informaţii publice disponibile - vă rugăm să menţionaţi anul şi moneda - lei/euro);
2. Numele campaniei/proiectului pe care o/îl propuneţi pentru acest catalog;
3. Domeniul proiectului propus (educaţie, mediu, medicină, sportiv, social etc.)
4.O listă a proiectelor de CSR în care v-aţi implicat în ultimii doi ani/ONG-urile alese pentru colaborare în acest interval de timp (sunt luate în calcul proiectele implementate în ultimii doi ani)
Motivaţie:
-De unde a plecat ideea campaniei/proiectului şi ce scop final a avut
-Pe cine ţinteşte
-De ce a fost ales acest domeniu/această comunitate
Descrierea proiectului:
-Când a fost lansat
-Cum a fost pus în aplicare/cum s-a desfăşurat/ce paşi au fost urmaţi
-Persoanele/organizaţiile implicate
-Durata implementării/desfăşurării
-Investiţia financiară şi de timp necesare
-Alte detalii tehnice
Rezultate (asupra comunităţii, asupra calităţii mediului, a vieţii oamenilor, a societăţii în ansamblu):
-Câte persoane au participat/au fost impactate (şi/sau alte cifre reprezentative)
-Cum a schimbat acest proiect comunitatea/domeniul în care a fost lansat
-Obiective viitoare/impact pe termen lung
-Răspunsul, foarte pe scurt, la întrebarea: „De ce este importantă implicarea companiilor din România în proiecte de responsabilitate socială?”
Cum răspunzi nevoilor prezentului fără să le compromiţi pe cele ale viitorului? Aceasta este una dintre întrebările la care companiile din toată lumea şi – de câţiva ani – şi din România, încearcă să răspundă, în direcţia construcţiei unui business sustenabil, privind dincolo de obiectivele financiare ale acestuia. Despre tipul acesta de proiecte ne dorim să vorbim, an de an, în cadrul catalogului dedicat iniţiativelor de Corporate Social Responsibility (CSR), prin care vă propunem o perspectivă mai amplă asupra soluţiilor mediului privat pentru probleme ale societăţii româneşti.
Aşteptăm cu interes proiectele voastre!
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro