Carlos Tavares, şeful Stellantis, a avertizat producătorii de automobile care reduc prea repede preţurile vehiculelor electrice că riscă o "baie de sânge" în industrie
Carlos Tavares, şeful Stellantis, a avertizat producătorii de automobile care reduc prea repede preţurile vehiculelor electrice că riscă o "baie de sânge" în industrie, la câteva ore după ce Ford a anunţat că reduce producţia pick-up-ului său F-150 Lightning alimentat cu baterii din cauza vânzărilor mai slabe.
Ford a declarat vineri că doreşte să alinieze producţia vehiculului la cererea clienţilor, aşteptându-se la "o creştere continuă a vânzărilor globale de vehicule electrice în 2024, deşi mai puţin decât se anticipa".
F-150 este de ani de zile cel mai bine vândut autovehicul din SUA, iar lansarea modelului Lightning în 2022 a fost considerată un moment important în evoluţia vehiculelor electrice.
"Vedem un viitor luminos pentru vehiculele electrice pentru consumatorii specifici", a declarat directorul general al Ford, Jim Farley. Dar grupul "are capacităţi disponibile pentru a scala producţia de camioane F-150 cu motor pe benzină şi hibride în funcţie de cererea clienţilor".
Ford a redus planurile pentru o fabrică de baterii pentru vehicule electrice, în timp ce General Motors şi Tesla au pus în pauză unele dintre eforturile de extindere a vehiculelor electrice.
Grupul de închiriere Hertz, care a preluat Teslas în flota sa în 2021, a început să vândă 20.000 de EV-uri, adică o treime din flota sa electrică globală, pentru a cumpăra mai multe vehicule pe benzină, pe fondul cererii puternice pentru maşinile cu combustie internă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro