Ce mănâncă directorul general de la McDonald’s Romania
140,000 de vizitatori vin in fiecare zi la cele 64 de restaurante McDonald’s din tara si se pare ca Daniel Boaje, directorul general al lantului in Romania este printre ei. El spune ca mananca zilnic la McDonald’s, iar produsele lui preferate sunt Big Mac-ul, Beef Wrap-ul si Chicken Grill -ul. Declaratia a fost facuta in cadrul unei conferinte de presa organizate cu prilejul programului „Porti deschise la McDonald’s” - care permite accesul clientilor „in culisele” restaurantelor McDonald’s - si a fost printre putinele informatii pe care managerul s-a indurat sa le impartaseasca.
Transparenta pare sa fie principiul dupa care se ghideaza conducerea companiei, totusi, directorul nu este foarte darnic in impartasirea secretelor companiei, mai ales cand vine vorba de cifre. Boaje ocupa din primavara anului trecut functia de director general al McDonald's Romania "cu satisfactie si bucurie", dar spune ca nu este un joc lipsit de obstacole: "Nu merg toate lucrurile cum ne-am dori dar, ca şi orice om, te trezeşti dimineaţă sau te culci seara şi te gândeşti puţin care au fost lucrurile bune, care sunt grijile şi de unde pot să vină surprizele, fie acestea bune sau rele".
"Principiile sanatoase" impuse la nivel de companie nu lasa loc de prea multe schimbari, iar "oportunităţile" - pentru că acesta este termenul pe care Boaje îl preferă celui de "problemă" vin din exterior, fie că este vorba despre priorităţile şi noile strategii ale companiei, ce se întâmplă în Europa şi în ţară şi "cum se transpun toate acestea în grijile consumatorilor". Iar nivelul de incredere al consumatorilor pentru produsele fast-food ale celui mai important lant de magazine cu servire rapida se afla la un nivel bun: "a crescut fluxul de clienti, in anul care nu s-a terminat inca au existat suisuri si coborasuri". Directorul general este rezervat în a face afirmaţii despre cifra de afaceri pentru 2012(cea din 2011 fiind de 94 de milioane de euro) si exprimă necesitatea unei doze de optimism, dar şi a uneia de prudenţă, deoarece "condiţiile, îmi e greu să cred că o să se îmbunătăţească" (- n.r.: a declarat Boaje referindu-se la situatia economica actuala).
Printre realizarile recente ale McDonald's se numara introducerea conceptului de McCafe, pregatirea deschiderii unui nou restaurant in zona Pipera, dar si a primului McCafe din afara Bucurestiului, la Cluj. Renovarea restaurantului de la Piata Romana odata cu introducerea conceptului de McCafe, al patrulea din reteaua de restaurante dupa Dristor, Unirii si Gara de Nord , a suferit o investitie de circa 700, 000 de euro, iar printre inovatiile de aici se numara sase iPad-uri conectate la Internet. In cele mai bune zile ale restaurantului - joi si vineri - in restaurant pot sa ajunga chiar si 15, 000 de clienti, iar preferatele lor sunt preparatele din pui: McPuisorul, McNuggets si aripioare, precum si vedeta - BigMac, potrivit directorului restaurantului din Romana, Adrian Reitu. Acesta a mai observat ca tendinta generala in randul consumatorilor este cumpararea unui meniu mediu si a unui desert, pentru care valoarea totala a bonului se situeaza in jurul sumei de 20 de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro