Cea mai mare tranzacţie între doi retaileri locali: Annabella cumpără reţeaua Best Market cu 13 magazine şi îşi pune astfel judeţul Dâmboviţa pe hartă. Ion Şoloman, proprietarul Best Market: Am vrut să fac exit pentru că îmi voi concentra atenţia pe alte businessuri din zona de modă şi contrucţii. Se ascute concurenţa în comerţul alimentar
Reţeaua de magazine Annabella, controlată de familia Mutu, a preluat lanţul Best Market de la antreprenorul Ion Şoloman în ceea ce este una dintre cele mai mari tranzacţii din retailul alimentar şi, totodată, cel mai important deal între doi jucători autohtoni.
„Discuţiile au durat câteva luni. În cărţi a fost şi un alt retailer local, dar am avut chimie bună cu proprietarii Annabella”, spune Ion Şoloman.
Omul de afaceri a vândut astfel 12 magazine – 11 deja funcţionale şi unul în construcţie, ce urmează a fi deschis în luna august. Toate unităţile sunt în judeţul Dâmboviţa. Anterior, reţeaua Best Market era prezentă şi în Bucureşti, dar în 2022 Ion Şoloman a închis unităţile din Capitală.
„Tranzacţia vizează spaţiile, utilajele, brandul şi angajaţii. Avem 150 de angajaţi în magazine.”
Pentru Annabella, cel mai puternic retailer local, cu 100 de magazine în zona de sud a ţării, această tranzacţie marchează intrarea în judeţul Dâmboviţa.
„Am vrut să fac exit pentru că îmi voi concentra atenţia pe alte businessuri din zona de modă şi contrucţii. Nu am vândut de teama concurenţei, dar se ascute competiţia în comerţul alimentar, chiar şi în rural, unde e singura zonă unde mai poţi face profit real. În două localităţi din rural unde noi suntem, există deja Profi şi Mega Image şi va veni şi Penny”, explică Şoloman.
Conform celor mai recente date ZF, businessul Best Market e operat de firma Livorno Store SRL cu afaceri de 81 mil. lei în 2021, ultimul an pentru care există date.
Compania Annabella SRL, care operează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 480,4 mil. lei, în creştere cu peste 20% faţă de 2021.
Annabella operează atât magazine de proximitate, cât şi supermarketuri, unităţile având o suprafaţă de vânzare medie de 300 de metri pătraţi.
Cel mai mic magazin din reţea are o suprafaţă a spaţiului de vânzare de 150 de metri pătraţi, pe când cel mai mare măsoară 1.200 de metri pătraţi, ajungând la 2.000 de metri pătraţi dacă este inclus şi spaţiul de depozitare. Reţeaua de magazine originară din Râmnicu Vâlcea a mers pe un model de dezvoltare regional. Astfel, compania are unităţi în Argeş, Olt, Gorj şi în Vâlcea. Odată cu această tranzacţie, ea intră şi în Dâmboviţa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană