Clienţii CEC Bank se confruntă cu probleme de 1 mai la transferurile de bani prin aplicaţia de mobile banking
Clienţii CEC Bank se confruntă cu probleme de 1 mai, în contextul în care transferurile de bani în aplicaţia de mobile banking nu funcţionează temporar.
Miercuri, la ora 11.30, aplicaţia afişa mesajul „Sistem indisponibil momentan” la finalizarea operaţiunilor de transfer de bani, iar echipa de call center a CEC Bank a transmis pentru ZF că „sunt probleme şi se lucrează la remedierea lor până în ora 15.00”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro