Comerţul online de mobilier, în creştere. Ce categorii sunt căutate
Piaţa digitală din segmentul Home & Deco din Europa nu dă semne că încetineşte motoarele, iar anul 2021 nu s-a lăsat mai prejos nici pentru jucătorii din România. Pentru Mezoni.ro, magazin online cu mobilier şi decoraţiuni, 2021 a adus o creştere a cifrei de afaceri cu 33%, plus finalizarea unor proiecte majore, precum intrarea pe piaţa din Ungaria, anunţă reprezentanţii businessului printr-un comunicat. La nivelul acestui an, specialiştii din industrie estimează că acest sector va creşte cu peste 200%, notează compania.
„Contextul pandemic a fost favorabil pentru noi, magazinul online Mezoni.ro având o creştere de 40% la nivel de business. De aceea, în continuare ne vom concentra pe dezvoltarea strategiei de brand awareness, dar şi pentru consolidarea poziţiei în piaţă”, spune Raluca Szanto, CCO Mezoni, într-un comunicat.
Potrivit ei, principala categorie de focus o reprezintă articolele destinate dormitorului, în special somnului, cât şi a celor de birou. În ceea ce priveşte gama home & deco, printre cele mai căutate produse din portofoliul companiei se numără canapelele, scaunele de birou, covoarele, dar şi obiectele de decor, ustensilele de bucătărie şi masă şi alte articole de lifestyle.
Portofoliul Mezoni include produse pentru casă, precum piese de mobilier şi obiecte decorative, dar şi produse dedicate copiilor. Spre deosebire de anii anteriori, reprezentanţii businessului spun că în 2021 au fost adăugate mai multe produse din categoria de mobilier şi accesorii pentru dormitor, un pas „firesc, deoarece este o consecinţă a timpului mare petrecut acasă”. Pe viitor, compania doreşte să meargă în aceeaşi direcţie, pe fondul unei tendinţe clare a cumpărătorilor de articole home & deco de a-şi face casele mai atractive. „Vom investi mai mult în dezvoltarea brandului propriu, prezent în categorii precum: scaune de birou, covoare şi canapele. (...) Dorinţa clienţilor de a avea un spaţiu care să îi reprezinte, personalizat, se va observa în achiziţiile lor de piese de mobilier sau accesorii decorative.”
Potrivit Ralucăi Szanto, principala categorie de focus o reprezintă articolele destinate dormitorului, în special somnului, cât şi a celor de birou. „Vom investi mai mult în dezvoltarea brandului propriu, prezent în categorii precum: scaune de birou, covoare şi canapele”, a adăugat ea. În ceea ce priveşte gama home & deco, printre cele mai căutate produse din portofoliul companiei se numără canapelele, scaunele de birou, covoarele, dar şi obiectele de decor, ustensilele de bucătărie şi masă şi alte articole de lifestyle.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro