Competiţie între importatori: Leapmotor vine în România prin AutoItalia. Discuţii erau şi cu Trust Motors, importatorul Peugeot şi Citroen

Autor: Bogdan Alecu Postat la 04 septembrie 2024 42 afişări

Competiţie între importatori: Leapmotor vine în România prin AutoItalia. Discuţii erau şi cu Trust Motors, importatorul Peugeot şi Citroen

Leapmotor International, companie deţinută în proporţie de 51/49 de Stellantis, va începe să comercializeze vehicule electrice în nouă ţări europene, inclusiv în România. Primul lot de automobilele electrice Leapmotor C10 şi T03 va fi comercializat în România începând cu luna septembrie 2024, grupul AUTOITALIA fiind desemnat pentru a reprezenta marca pe teritoriul României, prin noua companie - AUTOGREEN MOTOR. În prezent, AUTOITALIA este importator oficial local al mărcilor Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo, Abarth şi Maserati, deţinute de Stellantis. Celelalte mărci ale Stellantis sunt importate de Trust Motors, companie controlată de antreprenorul Gheorghe Dolofan.

Miza o reprezintă lansarea pe piaţa locală a unui model ce va concura direct cu Dacia Spring, cel mai bine vândut automobil electric pe piaţa locală.

Leapmotor International a expediat la finalul lunii iulie primul lot de vehicule electrice Leapmotor - SUV-urile C10 şi maşinile de oraş T03 - din Shanghai, China, către porturile europene, marcând un moment semnificativ în parteneriatul cu Stellantis şi demonstrând angajamentul comun de a oferi rapid mobilitate sustenabilă şi inovaţie pe piaţa europeană a vehiculelor electrice. Vehiculele Leapmotor C10 şi T03 sunt echipate cu tehnologie EV de ultimă generaţie, oferind performanţe, eficienţă şi autonomie excepţionale. Leapmotor este a treia cea mai mare companie startup de vehicule NEV din China, după vânzări, în luna iulie 2024.

„Expedierea vehiculelor Leapmotor C10 şi T03 în Europa este un moment de referinţă în parteneriatul dintre Stellantis şi Leapmotor,” a spus CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares. „Acest lucru demonstrează angajamentul nostru de a oferi soluţii de mobilitate inovatoare, accesibile şi sustenabile clienţilor noştri. Bazându-ne pe activele puternice de afaceri ale Stellantis în Europa şi pe munca asiduă a echipelor noastre pentru a garanta inovaţia şi calitatea produselor, cred cu tărie că vehiculele electrice Leapmotor vor fi larg acceptate de clienţii europeni. Suntem entuziasmaţi de oportunităţile pe care le aduce acest parteneriat şi aşteptăm cu nerăbdare o călătorie de succes împreună."

„Până la prima jumătate a lunii iulie, Leapmotor a vândut cumulativ peste 400.000 de vehicule electrice în China,” a spus fondatorul, preşedintele şi CEO-ul Leapmotor, Zhu Jiangming. „China este cea mai mare şi mai competitivă piaţă EV din lume, iar produsele noastre şi-au demonstrat valoarea fiind apreciate de clienţii locali. Încă de la început, modelele C10 şi T03 au fost proiectate pentru a îndeplini standardele înalte ale clienţilor globali şi suntem încrezători că colaborarea dintre Stellantis şi Leapmotor va aduce o creştere semnificativă pentru ambele companii."

Profitând de canalele de distribuţie Stellantis, societatea mixtă Leapmotor International plănuieşte să crească punctele de vânzare pentru vehiculele Leapmotor în Europa de la 200 la sfârşitul anului 2024, la 500 până în 2026, pentru a asigura un nivel ridicat de servicii pentru clienţi. Pe măsură ce vehiculele C10 şi T03 pornesc în călătoria lor către Europa, Stellantis şi Leapmotor rămân dedicate să împingă limitele inovaţiei şi sustenabilităţii în industria auto. Expedierea din iulie este doar începutul unei colaborări pe termen lung, menită să transforme peisajul mobilităţii electrice în Europa şi dincolo de aceasta. Este planificat ca cel puţin un model să fie lansat în fiecare an, în următorii trei ani.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
autoitalia,
romania,
trust,
citroen,
competitie,
peugeot

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.