Crestere doar pana in 2009
Cheltuielile de publicitate pe Internet in Cehia vor inregistra in perioada 2007-2011 o rata medie anuala de crestere de 20%, se arata intr-o analiza realizata de firma de consultanta PricewaterhouseCoopers.
Cheltuielile de publicitate pe Internet in Cehia vor inregistra in perioada 2007-2011 o rata medie anuala de crestere de 20%, se arata intr-o analiza realizata de firma de consultanta PricewaterhouseCoopers.
Tendinta este asemanatoare cu cea din tarile occidentale, difera doar anii: daca in Cehia se apreciaza ca pana in 2009 va fi un ritm mai accelerat de crestere, dupa care va interveni o incetinire, in tarile dezvoltate aceasta temporizare s-a produs cu doi ani in urma. In 2007, conform datelor furnizate de agentia ARBOmedia, cheltuielile nete de publicitate pe Internet in Cehia vor creste cu 26,9%, pana la 24 de milioane de euro. Cifra reprezinta 3,8% din piata de publicitate ceha estimata pentru acest an. Conform unui studiu realizat de Asociatia ceha a editorilor de publicatii pe Internet, cheltuielile brute ale firmelor cu publicitatea online, fara discounturi, bonusuri si bartere, se vor majora in acest an cu 15,9%, pana la 82,2 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro