Crestere doar pana in 2009

Postat la 17 iulie 2007 12 afişări

Cheltuielile de publicitate pe Internet in Cehia vor inregistra in perioada 2007-2011 o rata medie anuala de crestere de 20%, se arata intr-o analiza realizata de firma de consultanta PricewaterhouseCoopers.

Cheltuielile de publicitate pe Internet in Cehia vor inregistra in perioada 2007-2011 o rata medie anuala de crestere de 20%, se arata intr-o analiza realizata de firma de consultanta PricewaterhouseCoopers.

 

Tendinta este asemanatoare cu cea din tarile occidentale, difera doar anii: daca in Cehia se apreciaza ca pana in 2009 va fi un ritm mai accelerat de crestere, dupa care va interveni o incetinire, in tarile dezvoltate aceasta temporizare s-a produs cu doi ani in urma. In 2007, conform datelor furnizate de agentia ARBOmedia, cheltuielile nete de publicitate pe Internet in Cehia vor creste cu 26,9%, pana la 24 de milioane de euro. Cifra reprezinta 3,8% din piata de publicitate ceha estimata pentru acest an. Conform unui studiu realizat de Asociatia ceha a editorilor de publicatii pe Internet, cheltuielile brute ale firmelor cu publicitatea online, fara discounturi, bonusuri si bartere, se vor majora in acest an cu 15,9%, pana la 82,2 milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Actualitate
/actualitate/crestere-doar-pana-in-2009-2512974
2512974
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.