Cum a cladit Kris Jenner, mama fetelor Kardashian, un imperiu de 65 mil. dolari intr-un an (GALERIE FOTO)
Familia Kardashian a cladit anul trecut un imperiu de 65 de milioane de dolari, mai mult decat au castigat actori renumiti precum Angelina Jolie, Sandra Bullock sau Tom Cruise. Secretul sta in abilitatile de marketing ale lui Kris Jenner, mama fetelor Kardashian.
Kourtney (31 de ani), Kim (30 de ani), Khloe (26 de ani) Kendall (15 ani) si Kylie (13 ani), cele cinci surori Kardashian, au castigat anul trecut 65 de milioane de dolari din emisiuni de televiziune precum Keeping Up With the Kardashians, din diverse contracte de marketing incheiate de Kris Jenner cu companii interesate sa se promoveze prin intermediul vedetelor sau din produse semnate sub numele familiei, cum este parfumul unisex lansat de Khloe si sotul ei Lamar Odom, scrie The Hollywood Reporter.
Kris Jenner (55 de ani), mama a sase copii, este aproape in totalitate responsabila pentru afacerea de familie. "Mi-ar placea ca emisiunea Keeping Up With the Kardashians sa ajunga la sezonul 26. Cine ar fi crezut ca afacerea va fi atat de profitabila? Ar fi trebuit sa am mai multi copii care sa contribuie la incasarile familiei", spune Jenner. Si nu este singura emisiune in care familia este in rolul principal, fetele fiind implicate si separat in diferite proiecte, precum Kourtney and Kim Take New York sau Kourtney and Khloe Take Miami, in care sunt prezentate detalii intime din viata celor trei surori.
La rotunjirea veniturilor contribuie si aparitiile in reclame ale fetelor. Spre exemplu, Kim a fost imaginea incaltarilor Skechers intr-o reclama pentru Super Boiwl, care a costat compania trei milioane de dolari pentru 30 de secunde de emisie. In varsta de 30 de ani, Kim este de departe cea mai cunoscuta dintre surori, onorariul ei putand ajunge chiar si la 250.000 de dolari doar ca sa participe la un anumit eveniment, in timp ce publicarea unui singur mesaj pe Twitter, unde este citita de sase milioane de fani, ajunge la 25.000 de dolari. Nu degeaba Kim a fost a patra cea mai cautata persoana din lume pe Google, dupa Justin Bieber, Katy Perry si Selena Gomez. Khloe si Kourtney au onorarii mai mici, de aproximativ 25.000 de dolari, in timp ce tatal lor vitreg, Bruce Jenner, incaseaza 10.000 de dolari pentru prezenta.
Povestea familiei Kardashian si a succesului fulminant de care se bucura astazi a inceput cu un clip video pornografic dintre Kim si un fost prieten, rapperul Ray J., pe care Kris Jenner l-a vandut distribuitorului Vivid Entertainment. In februarie 2007, fiica ei i-a povestit despre inregistrare si, cum Jenner incerca inca de atunci sa faca viata familiei ei subiectul unui reality show, decizia de a vinde continutul a fost destul de rapida. "Initial mi-am zis ca nu vom mai avea nicio sansa sa ajungem vedetele unui reality show", spune Jenner, care este de altfel si managerul familiei Kardashian, avand un comision de 10% din incasarile familiei.
Totul risca sa se transforme intr-un scandal de proportii din care familia ar fi iesit cu siguranta cu imaginea sifonata, dar Jenner, care sustine ca n-a vazut niciodata continutul inregistrarii, a angajat un expert in comunicare, in incercarea de a indulci situatia. "Rolul meu era sa transform acum cele 15 minute de faima ale fiicei mele in 30", mai spune managerul familiei Kadashian. Intr-un final, inregistrarea a fost cumparata de Vivid Entertainment pentru 5 milioane de dolari si a devenit in scurta vreme cel mai bine vandut DVD din ultimii zece ani.
Surorile Kardashian, care au lansat deja si o autobiografie numita Kardashian Konfidential, au aparut de atunci in neumarate reclame pentru orice fel de produse, de la incaltari, la hartie igienica sau pastile pentru slabit. In plan este si lansarea unui magazin cu produse imprimate cu imagini cu celebritati in cadrul hotelului Mirage din Las Vegas. Fratele lor Robert (23 de ani) a ramas insa mai in umbra in lumea showbiz-ului. "Vom imprima o fotografie a lui Kim pe un prosop de plaja", exemplifica Jenner.
"Mama a fost dintotdeauna genul de persoana care incearca sa transforme apa in vin", spune Khloe. Probabil tocmai aceasta reteta a facut dintr-o familie relativ necunoscuta pana in 2007 un subiect al mai multor emisiuni de televiziune, care atrage milioane de telespectatori.
Sursa: hollywoodreporter.com
Cititi in PAGINA URMATOARE Programul unei zile din viata lui Kris Jenner
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro