Cum a descoperit un elev de 17 ani cel mai mare secret al Apple. Compania americană ar putea pierde miliarde de dolari

Postat la 03 ianuarie 2018 2405 afişări

Cum a descoperit un elev de 17 ani cel mai mare secret al Apple. Compania americană ar putea pierde miliarde de dolari

Tyler Barney, 17 ani, a descoperit că Apple încetineşte intenţionat iPhone-urile vechi, forţându-i astfel pe utilizatori să treacă la următorul model, după ce a observat că telefonul său, iPhone 6, nu mai mergea bine, informează Daily Mail.

Tânărul a spus că telefonul lui abia mai mergea aşa că a încercat şi telefonul fratelui său, acelaşi model, dar achiziţionat mai recent, şi a observat că al lui a mers mai bine.

A mai întrebat şi i s-a sugerat să schimbe bateria telefonului. A făcut întocmai şi performanţa telefonului s-a îmbunătăţit dramatic. Barney a scris despre experienţa sa pe Reddit, iar postul său a devenit viral, apoi compania americană s-a văzut nevoită să recunoască că încetineşte vechile modele din cauza deteriorării bateriei telefoanelor.

Pentru a îndrepta puţin situaţia, Tim Cook, CEO-ul Apple, le-a cerut scuze utilizatorilor pentru această situaţie, compania a redus preţul de înlocuire a bateriei cu 50 de dolari şi o nouă actualizare a sistemului de operare le-ar permite utilizatorilor să vadă starea de sănătate a bateriei.

Totuşi, mai mulţi clienţi dau în judecată compania Apple, iar pierderile ar putea fi de miliarde de dolari. 

Urmărește Business Magazin

0 of 1 minute, 15 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:14
01:15
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Ne luăm adio de la săptămâna de lucru de cinci zile? Ce experimentează mai nou companiile din întreaga lume?