De la Obor, în online. Veranda Mall a lansat un marketplace pentru care aşteaptă tranzacţii de minimum 1 milion de euro
Reprezentanţii Veranda Mall, centrul comercial aflat în zona Obor a Capitalei, au anunţat lansarea unui marketplance online, cu care previzionează că vor ajunge la afaceri de 1 milion de euro până la finalul anului.
Într-o primă etapă, platforma va include şapte comercianţi prezenţi în Veranda Mall: English Home, Meli Melo, Tabor, Bizzar Boutique, Senior Tailor, Miniso şi Smokemania. „Suntem în discuţii şi cu alţi comercianti, atat chiriasi din cadrul Veranda Mall cat si selleri care nu sunt chiriasi, care se vor alătura într-o etapă ulterioară”, spune Alexandru Dincovici, reprezentantul centrului comercial.
„Am luat decizia la începutul pandemiei, şi contextul este cel care ne-a determinat să explorăm mai serios această nouă direcţie de business. Motivele pentru care am decis să continuăm explorarea şi să mergem până la capăt cu implementarea sunt parţial diferite, şi vin pe de o parte din avantajele pe care o astfel de platformă le poate avea, pe termen lung, şi pe de altă parte din necesitatea de a ne susţine partenerii şi, implicit sau indirect, şi pe noi, în această perioadă dificilă. Onlineul era însă o opţiune încă dinainte de pandemie, şi ne bucurăm că am reuşit să îl punem pe picioare într-un timp record, de doar două luni”, descrie reprezentantul Veranda motivele pentru care au intrat în acest business.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro