LIVE: ZF Real Estate by Storia - Ce trebuie să ştii ca să devii agent imobiliar?

Doi foşti angajaţi în multinaţională fac afaceri de 3 milioane de euro din brokerajul de asigurări

Autor: Ioana Matei Postat la 13 august 2018 2862 afişări

Ritter Broker, o afacere înfiinţată de doi tineri antreprenori cu experienţă în multinaţionale, axată pe brokerajul de asigurări, a ajuns în opt ani de activitate la afaceri de 13,5 milioane de lei.

Doi foşti angajaţi în multinaţională fac afaceri de 3 milioane de euro din brokerajul de asigurări

Compania, înfiinţată în 2010, a vândut 45.000 de poliţe, deopotrivă pentru clienţi persoane fizice, cât şi pentru clienţi companii.

Cătălin Vasile, fondatorul şi directorul general al Ritter, a absolvit Facultatea de Studii Economice Europene. În timpul facultăţii, a lucrat în industria auto, iar ulterior în piaţa de brokeraj de asigurări. În 2014 s-a alăturat echipei de conducere a afacerii Alexandra Brătescu, directorul de vânzări. Ea a absolvit Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori în 2008, iar la scurt timp a început să lucreze în divizia de trezorerie şi arbitraj a unei bănci din România.

Afacerea Ritter Broker a pornit de la intermedierea şi consultanţa în asigurări, iar pe parcursul anilor, compania şi-a extins serviciile financiare acoperind şi intermedierea contractelor de leasing financiar şi operaţional, cât şi intermedierea pensiilor private pilon III.

În prezent, Ritter Broker lucrează cu 27 de societăţi de asigurări, trei societăţi de administrare a fondurilor de pensii pilon III şi cu 10 companii de leasing financiar şi operaţional.

Pentru anul în curs, Ritter Broker şi-a propus, pe lângă creşterea numărului de prime brute subscrise, dezvoltarea naţională în sistem de franciză.

„Am gândit francize Ritter Broker ca pe o formă de dezvoltare, în care vrem să aducem şi agenţi economici care îşi doresc să îşi mărească veniturile, dar nu dispun de un capital financiar destul de mare, cât şi experienţa necesară pentru a porni singuri la drum”, spune Alexandra Brătescu.

Spune că au gândit acest model de franciză pentru a crea colaborări cu afaceri deja existente, ce activează în zona de business-to-consumer.

În ceea ce priveşte piaţa pe care activează, Cătălin Vasile, directorul general al companiei, admite că  aceasta se află încă la un nivel modest comparativ cu cea a altor state membre din Uniunea Europeană, dar este totuşi optimist:

„Ca orice piaţă în tranziţie, România prezintă multe provocări, dar şi potenţialul este diferit în comparaţie cu ţările dezvoltate, fiind departe de a atinge un nivel de saturaţie pe toate segmentele de asigurări. Tendinţele observate sunt de creştere, datorită faptului că piaţa este stabilă, caracterizată de îmbunătăţirea indicatorilor de prudenţialitate şi lichiditate”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
brokeraj,
fosti angajati

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.