Două treimi dintre companiile din România care investesc în social media nu observă vreun beneficiu financiar
Peste jumătate dintre companiile din România care au investit în promovarea de produse şi servicii pe reţelele de socializare nu pot cuantifica randamentul bugetelor alocate, în timp ce 14% spun că nu sunt de acord că ar exista vreun beneficiu, arată un studiu al companiei de audit şi consultanţă fiscală EY, realizat în parteneriat cu TotalSoft.
Întrebaţi dacă randamentul investiţiilor în social media se poate cuantifica, 52% dintre reprezentanţii companiilor participante la studiul realizat de EY au precizat că nu ştiu dacă există vreun beneficiu. 14% dintre respondenţi susţin că nu sunt de acord că ar exista vreun randament al investiţiei.
De cealaltă parte, 34% dintre companiile chestionate sunt de acord că investiţia în social media aduce beneficii.
58% dintre companiile din România plătesc pentru promovarea pe reţelele de socializare, o pondere covârşitoare preferând să dirijeze resursele către compania Facebook (93%).
Dintre companiile care investesc în social media, majoritatea alocă, în medie, 1.000 de euro lunar promovării produselor şi serviciilor pe Facebook şi alte reţele sociale, mai arată studiul citat.
Studiul "Social media and the Romanian business environment", realizat de compania de audit şi consultanţă fiscală EY, în parteneriat cu TotalSoft, a fost efectuat în perioada 23 septembrie - 15 octombrie 2014, pe un eşantion format din 209 companii cu activitate pe piaţa din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro