DPD România a avut anul trecut afaceri de peste 25,5 milioane de euro
Compania de curierat expres DPD România estimează o creştere cu 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, şi peste cinci milioane de colete livrate în prima jumătate a anului, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.
DPD România se menţine pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului 2016 de peste 25,5 milioane euro şi un volum de colete transportate cu peste 30% mai mare decât în 2015. Factorii care au contribuit la această creştere au fost, pe de o parte, investiţiile companiei în zona de sortare, respectiv dezvoltarea serviciului de livrare paleţi, dar şi dezvoltarea puternică a segmentului de e-commerce din România.
“Avem în plan, pentru 2017, noi investiţii în zona de IT şi software, ce ne vor permite o flexibilitate mai mare în dezvoltarea de servicii noi şi va îmbunătăţi calitatea operaţională de livrare. Inovaţia va rămâne un pilon principal al strategiei noastre, iar eforturile vor continua în direcţia de impulsionare a plăţii cu cardul la livrare şi a servicului Predict, prin care estimăm, cât mai eficace, timpul de expediţie. Ambele soluţii au fost introduse în premieră de DPD pe piaţa de curierat din Romania. De asemenea, estimăm o creştere a volumului de colete internaţionale, ţinând cont de dinamica pieţei şi poziţia brandului DPD la nivel global” a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
În ceea ce priveşte repartiţia livrărilor pe judeţe, zona Bucureşti-Ilfov rămâne lider detaşat cu 67% din coletele expediate naţional în primul trimestru al acestui an, urmată de Cluj cu 5,5%, Arad cu 5% şi Timişoara cu 4%.
Un alt motor de creştere al companiei anul acesta va fi şi Pallet One, serviciul de transport de marfă paletizată în regim de curierat, accesat în special de clienţii din segmentul B2B. Conform datelor DPD, volumul de livrări prin Pallet One va creşte cu circa 20% anul acesta faţă de 2016, soluţia făcând parte din strategia de creştere a vânzărilor pe anul în curs, alături de serviciile Classic şi Expres.
Referitor la piaţa de curierat din România, reprezentanţii DPD estimează o creştere de până la 15%, comparativ cu 2016.
„Chiar dacă cifrele oficiale nu sunt încă disponibile, estimarea noastră pentru 2016 este că piaţa de curierat a atins o valoare de 380 milioane de euro. Pentru 2017, prognoza noastră arată un plus de 12%-15%, până la o valoare de minim 425 milioane de euro. În continuare, vânzările online vor continua să joace un rol important în evoluţia curieratului local anul acesta”, conchide Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro