Echilibrul ca strategie de leadership: Viziunea Iuliei Andreşoiu la vârful marketingului Ursus Breweries
Iulia Andreşoiu este unul dintre liderii care şi-au construit cariera cu răbdare, curiozitate şi perseverenţă, într-un domeniu în care schimbarea este singura constantă. Cu o experienţă de peste două decenii în companii de top din FMCG, şi din 2021 în poziţia de Vicepreşedinte Marketing al Ursus Breweries, Iulia vorbeşte despre carieră nu doar prin prisma rezultatelor, ci şi a relaţiilor umane şi a echilibrului ca valoare personală şi profesională. „Deciziile pe care le luăm la începutul carierei ne definesc nu doar profesional, ci şi ca oameni. Eu am ales, din curiozitate şi cu încredere, drumul businessului – într-o vreme în care părea un vis greu de atins.” Parcursul său a început în marketingul Unilever, unde s-a format profesional, apoi s-a consolidat prin roluri executive în companii precum Danone, Intersnack sau Ringier. Această diversitate de contexte – de la pieţe locale la expunere internaţională – i-a conturat stilul de leadership: echilibrat, centrat pe dezvoltare şi orientat spre oameni. „Mi-am definit stilul de leadership şi prin provocările întâlnite în medii culturale foarte diferite. M-au format şi interacţiunile armonioase, dar şi confruntările care m-au provocat să cresc. Azi, îmi place să cred că ofer la rândul meu echipelor o perspectivă sănătoasă – orientată spre perseverenţă, creştere şi colaborare.
Sondaj Știu
Ești de acord ca viitorul Președinte să dizolve Parlamentul, pentru a reflecta voința de acum a electoratului?
” Într-o lume în care schimbarea e rapidă, iar presiunea rezultatelor este tot mai acută, Iulia Andreşoiu crede în echilibrul între direcţii aparent opuse: între obiectivele imediate şi viziunea pe termen lung, între inovaţie şi stabilitate, între performanţă şi grijă faţă de oameni. „Nu am un singur citat care mă ghidează, dar ideea de echilibru în toate m-a însoţit mereu. Este o busolă mai ales acum, când transformările digitale şi aşteptările în materie de sustenabilitate cer o adaptare continuă.” Pentru ea, succesul nu înseamnă doar proiecte de impact sau creştere în cifre, ci felul în care se construiesc echipele, încrederea şi cultura organizaţională. „Când mă voi uita peste ani la cariera mea, cred că îmi voi aminti mai degrabă de oamenii pe care i-am influenţat şi care m-au influenţat, decât de campaniile sau proiectele de business. Mă simt norocoasă că am lucrat cu oameni care m-au provocat şi inspirat, şi cred că această energie este esenţială în orice echipă de marketing de top.”
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro