Efectele Covid: se vând mai puţine rochii, dar mai multe decoraţiuni pentru casă
Un studiu realizat de CBRE evidenţiază faptul că în întreaga lume se vând mai puţine rochii şi accesorii de petrecere, dar mai multe decoraţiuni pentru casă. Cercetarea a fost făcută în contextul pandemiei de Covid 19 şi în perspectiva cumpărăturilor pentru Crăciun.
Studiul realizat de CBRE arată că din cauza pandemiei oamenii petrec mai mult timp în casă ceea ce a schimbat comportamentul de consum. Ca urmare se vând mai puţine rochii şi accesorii de petrecere, dar mai multe accesorii şi decoraţiuni pentru casă. Vânzările ridicate pe care magazinele home & deco le înregistrează se reflectă şi în volumul spaţiilor logistice închiriate.
„Dacă în 2019 retailerii de home & deco ocupau 40.000 mp de spaţii industriale, anul acesta doar din două cereri s-au adăugat 100.000 mp. Pe termen lung estimăm o creştere vânzărilor şi pe alte segmente: retailul online alimentar, magazinele de jucării, de hrană şi accesorii pentru animale şi magazinele de fashion. Retailerii vor să eficientizeze modul în care aduc produsele mai aproape de consumator şi vedem tot mai multe cereri de spaţii logistice pentru a-şi reduce timpul de livrare, dar mai ales pentru a-şi securiza stocurile din magazinele fizice”, a declarat reprezentantul CBRE, Carmen Ravon.
Tot în contextul pandemiei, campaniile de reduceri lansate de retaileri cu ocazia sărbătorilor de Crăciun au început încă din luna noiembrie, odată cu reducerile de Black Friday, pe fondul lipsei de predictibilitate vizavi de intrarea în carantină şi a temerii legate de întârzierea transporturilor, arată studiul. Asta înseamnă vânzări cu 30% mai mari de Black Friday şi pondere de 10% a ecommerce-ului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro