eMAG deschide un magazin de tip shop-in-shop pentru îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii. Fashion Shop este al 12-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimul an

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 05 august 2024 56 afişări

 eMAG deschide un magazin de tip shop-in-shop pentru îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii. Fashion Shop este al 12-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimul an

Retailerul online eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop şi deschide un magazin de tip  shop-in-shop pentru îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii – Fashion Shop, cu o ofertă ce depăşeşte un milion de produse, au transmis reprezentanţii printr-un comunicat de presă. Fashion Shop este al 12-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimul an.

„Ne propunem să le oferim clienţilor o experienţă de cumpărare cât mai bună, astfel că am adus toate produsele de fashion şi accesorii într-o singură zonă (...). Dincolo de aceasta, mai mult de jumătate dintre produsele din Fashion Shop beneficiază de livrare şi retur gratuit la 60 de zile cu Genius. Dorim ca noul Fashion Shop să fie destinaţia ideală pentru cei care vor să aducă un suflu nou în garderobă”, a spus Simona Şahîn, Demand Director eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.

Odată cu noul shop-in-shop se lansează pe eMAG şi brandul Trendyol, care se alătură seriei de parteneriate strategice pe care eMAG le dezvoltă, potrivit reprezentanţilor eMAG. Musette, epantofi.ro sau Modivo vor completa oferta noului shop, alături de alte branduri consacrate precum Nike, Puma sau adidas.

În topul celor mai cumpărate articole pentru copii, în prima jumătate a acestui an, au fost încălţămintea, echipamentele sportive şi tricourile. În ce-i priveşte pe adulţi, cele mai comandate articole au fost pantofii sport, sandalele pentru femei, urmate de accesorii precum genţile. În topul preferinţelor clienţilor s-au mai numărat bijuteriile şi ceasurile, în special cele bărbăteşti, precum şi curele.

În primele şase luni ale anului 2024, clienţii eMAG au plătit, în medie, 202 lei pentru o comandă de produse fashion. Una din zece comenzi a fost achitată prin eMAG MyWallet, soluţia care oferă mai multă flexibilitate şi permite plata în 30 de zile, în patru sau 12 rate.

Fashion Shop este al 12-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimul an. Clienţii pot găsi simplu şi rapid cele mai potrivite produse şi oferte pentru nevoile lor şi în Sports Shop, Baby Shop, Hair & Make-up Shop, Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Pet Shop, Garden Shop şi Christmas Shop.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fashion,
accesorii,
lansare,
online

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.