Evenimentul care face Black Friday să pară o banală reducere: Circa 3 milioane de angajaţi, 4.000 de avioane şi nave de transport se pregătesc pentru cea mai mare vânzare online a anului
Trei milioane de lucrători, ajutaţi de 4.000 de avioane şi nave de transport marfă, se pregătesc de cea mai mare vânzare online a anului, cumpărătorii urmând să se revanşeze pentru perioada de carantină din primăvară, anunţă BBC.
Single’s Day este un eveniment organizat în fiecare an pe 11 noiembrie, lansat iniţial de gigantul chinez Alibaba. Anul trecut au fost cumpărate aproximativ 1,9 miliarde de produse în 24 de ore.
Roboţii pentru curăţenie, aspiratoarele şi trusele de unele vor fi unelte dintre cele mai populare produse de anul acesta. Totuşi, brandurile de lux se vor bucura de un plus semnificativ, de vreme ce milioane de chinezi care nu au putut să călătorească în marile centre de fashion se vor reorienta spre ceea ce experţii numesc „revenge spending” („cheltuieli din răzbunare”).
Single’s Day, cunoscut drept 11.11 sau Dublu 11, a fost lansat iniţial de retailerul online Alibaba ca o sărbătoare pentru persoanele singure, o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day.
În 2019, valoarea brută a produselor a atins 210 miliarde de yuani (31 de miliarde de dolari), de două ori mai mult decât Black Friday şi Cyber Monday la un loc, iar vânzările au ajuns la un miliard de dolari în primele nouă minute de comercializare. Anul trecut, cele mai populare produse au inclus mâncărurile pentru animale şi produsele de îngrijire şi înfrumuseţare, raportându-se o creştere de 3.000% în ceea ce priveşte produsele cosmetice pentru bărbaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro