Flanco Retail: şapte magazine până la finalul anului
Flanco Retail îşi continuă planul de expansiune, astfel că până la finalul acestui an va deschide şapte magazine şi va extinde un magazin important din reţea (Flanco Bacău Mall). Astfel, bugetul de investiţii din 2014 depăşeşte 1,8 milioane de euro, cu 80% mai mult faţă de estimările de la început de an.
Primele magazine care îşi aşteaptă deja clienţii sunt Flanco Târgovişte din Complex Pavcom deschis în data de 9 octombrie, noul magazin din Târgu Jiu, relocat în Centrul Comercial Shopping City, noul magazin din Sinaia Centrul Comercial Carpaţi şi magazinul cu numărul 11 din Bucureşti din Centrul Comercial Arcade Pallady, ultimele trei deschise în perioada 16 – 18 octombrie. Astăzi îşi deschid porţile alte două noi magazine: Flanco Hunedoara, primul magazin din acest oraş şi Flanco Timişoara din Centrul Comercial Arcade Nord, reţeaua Flanco ajungând astfel la 87 de magazine.
De la începutul anului, Flanco a mai deschis 2 magazine - în Cluj complex Winmarkt şi Sf. Gheorghe complex Şugaş şi a relocat magazinul din Miercurea Ciuc în complexul Comercial Tulipan.
Pe lângă deschideri, Flanco investeşte şi în modernizarea a 42 de magazine, astfel încât clienţii vor fi întâmpinaţi de aceeaşi atmosferă în toate magazinele. Aceste proiecte de investiţii ale companiei în extinderea şi modernizarea reţelei se vor ridica la peste 1.4 mil de euro (fără stoc de marfă), până la finalul anului 2014.
În urma extinderii reţelei, la finalul anului suprafaţa de vânzare a retailerului va ajunge la aproximativ 55.000 metri pătraţi. Compania îşi urmăreşte principiile de eficienţă operaţională şi raportat la reţeaua de magazine, locaţiile cu performanţe reduse fiind închise şi relocate – aşa cum s-a întâmplat cu magazinele din Miercurea Ciuc şi Târgu Jiu.
Planul de investiţii pe acest an include un buget de peste 450.000 de euro, alocat dezvoltării tehnologice. Investiţiile în sistemul IT au deja rezultate concrete, reflectate într-o experienţă de cumpărare îmbunătăţită. Astfel, timpul de răspuns la client, la procesarea comenzilor online s-a redus la două ore, iar cel la procesarea comenzilor cu ridicare din magazin, la o oră. De asemenea, pentru comenzile cu rezervare în magazin, timpul de pregătire a predării produsului către client s-a redus la numai cinci minute. De asemenea, site-ul Flanco a fost optimizat pentru accesare rapidă şi facilă de pe dispozitivele mobile, ca răspuns la cerinţele pieţei - traficul pe www.flanco.ro de pe telefoane şi tablete a crescut în primele 9 luni ale anului cu peste 200%, faţă de anul trecut.
Planul de dezvoltare cuprinde şi parteneriatul încheiat de Flanco Retail cu H.Essers pentru servicii de depozitare în centrul logistic al companiei din Bucureşti, acesta intrând în vigoare începând cu luna septembrie. Parteneriatul va conduce la o scădere a timpului de aprovizionare a magazinelor la maximum 24 de ore şi în consecinţă la o livrare rapidă a comenzilor către clienţii finali, până în casa lor.
„Prin intermediul investiţiilor în tehnologie urmărim să replicăm în mediul online cât mai mult din experienţa pe care clienţii o au în magazine şi să susţinem şi mai bine angajamentele asumate în programul Aşteptările tale sunt Priorităţile noastre”, a declarat Dragos Sîrbu.
În 2014, numărul de angajaţi ai companiei a depăşit 1000. De la 1 octombrie Flanco Retail va direcţiona sumele rezultate din reducerea de 5% a CAS către extinderea echipelor de vânzări şi training-ul acestora, în vederea îmbunătăţirii serviciilor de consultanţă oferite în magazine.
”Decizia noastră a fost să reinvestim tot în oameni cele cinci puncte procentuale ale reducerii CAS, angajaţii din magazine fiind cei mai convingători ambasadori Flanco în faţa clienţilor,” a arătat Dragoş Sîrbu. ”Ei sunt, de asemenea, cei care ne pot ajuta în crearea şi întreţinerea unei relaţii de încredere pe termen lung cu clienţii”, a mai declarat Dragos Sîrbu.
Compania îşi menţine obiectivul anunţat în prima parte a anului, acela de creştere sănătoasă, de peste 10%, în condiţii de profitabilitate şi eficienţă operaţională.
Flanco are aproximativ 1000 de angajaţi şi o reţea de 87 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 52 de oraşe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană