France Televisions plănuieşte să lanseze o televiziune de ştiri publică
France Televisions, radiodifuzorul public francez, plănuieşte să lanseze o televiziune de ştiri, care să emită 24 de ore din 24.
În acest sens, la nivelul France Televisions a fost constituit un grup de lucru, potrivit Le Figaro, informează broadbandtvnews.com.
Planurile privind lansarea unei televiziuni de ştiri vin după ce grupul France Televisions a înregistrat un mare succes cu site-ul de informaţii FranceTVinfo, care a fost lansat la sfârşitul anului 2011 şi a înregistrat un număr record de vizitatori. Astfel, în luna octombrie, acest site de ştiri a avut 6,55 milioane de vizitatori unici.
Noua televiziune de ştiri ar urma să concureze pe piaţa audiovizuală din Franţa cu televiziunile private de informaţii, precum BFM şi BFM Business (deţinute de NextRadioGroup), LCI (deţinut de TF1) şi i-Télé (al grupului Canal+).
Pe de altă parte, guvernul francez este unul dintre investitorii în televiziunea internaţională de ştiri France 24, care este disponibilă pe majoritatea platformelor de distribuţie TV, dar şi digital terestru în cea mai mare parte a oraşului Paris. France 24 este disponibilă şi la nivel internaţional, inclusiv în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană