Grupul City Grill, unul dintre cei mai importanţi actori din industria de restaurante din România, a încheiat primul semestru cu afaceri de 31 de milioane euro, în creştere cu 18%, şi a derulat investitii de 1,5 milioane euro

Autor: Roxana Rosu Postat la 30 iulie 2024 36 afişări

Grupul City Grill, unul dintre cei mai importanţi actori din industria de restaurante din România, a încheiat primul semestru cu afaceri de 31 de milioane euro, în creştere cu 18%, şi a derulat investitii de 1,5 milioane euro

Grupul City Grill, unul dintre cei mai importanţi actori din industria de restaurante din România, fondat de Dragoş Petrescu, a încheiat primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 31 de milioane euro, în creştere cu 18%, şi a derulat investitii de 1,5 milioane euro.

Investiţiile recente ale Grupului au vizat restaurantele Buongiorno.Italian şi Hanu’ Berarilor, aflate în portofoliul companiei.

“Continuăm să investim în îmbunătăţirea designului în toate restaurantele noastre, atmosfera, confortul şi experienţa culinară a clienţilor rămân direcţii strategice pentru noi şi se reflectă în toate aspectele operaţionale ale grupului. De la renovări şi modernizări ale spaţiilor de servire, până la angajarea şi formarea unui personal profesionist, amabil, fiecare detaliu este gândit şi gestionat pentru a asigura o experienţă superioară clienţilor”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Potrivit unui sondaj realizat de companie, preferinţele culinare ale bucureştenilor variază semnificativ, reflectând o diversitate în gusturi şi ocazii de consum. Pizza este consumată la mesele în oraş de circa două treimi dintre bucureşteni, echilibrat pe sexe, dar cu peste 75% în rândul celor sub 30 de ani. Următoarele opţiuni sunt preparatele gătite şi fripturile. Fripturile, burgerii, ciorbele şi shaorma sunt preferate preponderent de bărbaţi, în timp ce femeile sunt relativ mai atrase de paste, salate, deserturi şi fructe de mare.

Bucătăria românească este agreată de 88% dintre consumatorii locali, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) şi turcească (40.2%). Restaurante cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag şi ele un interes în creştere al publicului din Capitală.

În ceea ce priveşte cheltuielile, bucureştenii arată un comportament de consum diferit în funcţie de momentul săptămânii şi de motivul ieşirii la restaurant. Pentru prânzul din timpul săptămânii, suma medie cheltuită este de aproximativ 50 lei de persoană, în schimb, mesele la restaurant din weekend vin cu o creştere semnificativă a bugetului alocat, ajungând până la 200 lei de persoană. 

Per total, în ceea ce priveşte bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraş, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.

Bonul mediu în restaurantele Grupului se menţine constant şi se situează în jurul valorii de 45 Euro.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
grup,
restaurante,
investitii,
alocare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.