Hisense: Vânzările din România vor clasa brandul pe locul trei în Europa

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 11 octombrie 2019 278 afişări

Hisense: Vânzările din România vor clasa brandul pe locul trei în Europa

Distribuitorul MIT Clima, prezent de 9 ani pe piaţa locală şi cu o cifră de afaceri de peste 11 mil. euro anul trecut, a adus în luna aprilie a acestui an brandul de climatizare Hisense şi în România, devenind astfel reprezentantul unic pe piaţa locală.

MIT Clima estimează că Hisense contribuie în acest an cu circa 35% la realizarea cifrei de afaceri. Peste 2/3 din proiectele Hisense au venit din zona comercială şi industrială - clădiri de birouri, hoteluri, dar şi un proiect aflat în derulare pentru un parc logistic.

Cele mai importante vânzări pentru brandul Hisense provin din zona Capitalei (45%) şi zona Cluj – Timişoara (35%). Pentru anul următor, MIT Clima îşi propune să crească numărul proiectelor din zona comercială şi industrială, vizând şi partea de Est a ţării.

Peste 70% din volumul de vânzări provine din zonele Bucureşti şi Constanţa, iar clienţii s-au orientat în special către soluţiile economice din gama Hisense. Planurile pentru anul viitor au în vedere extinderea colaborării cu reţelele de DIY, dar şi creşterea vânzărilor în oraşe precum Cluj, Timişoara şi Iaşi.

MIT Clima are unul dintre cele mai complete stocuri de produse şi cea mai eficientă livrare din România, prin intermediul celor peste 100 de parteneri care acoperă toată ţara. De asemenea, oferă clienţilor o garanţie extinsă de până la 5 ani pentru toate produsele, în condiţiile montării cu partenerii săi.

Pe lângă brandul Hisense, compania mai are în portofoliu alte două mărci puternice, cu notorietate pe piaţa din România -  Mitsubishi Electric şi Climaveneta. Peste 50% din cifra de afaceri a Mit Clima este realizată prin comercializarea produselor din portofoliul Mitsubishi Electric, brand care a rămas prima opţiune a clientilor.

Grupul Hisense a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 15 miliarde de dolari, iar în prezent deţine 16 fabrici în mai multe ţări şi 12 centre de cercetare-dezvoltare. Produsele Hisense sunt vândute în peste 130 de ţări. Compania chineză are peste 75.000 de angajaţi în toată lumea. În 2015, Hisense cumpără o fabrică a companiei Sharp împreună cu dreptul de a folosi acestă marcă în America de Nord şi de Sud.

 

În 2017, compania chineză cumpără divizia de televizoare de la Toshiba, iar în 2018, Comisia Europeană aprobă achiziţionarea grupului Gorenje.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
romania,
vanzari,
europa,
clima

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.