Hotelurile vor începe să se adreseze numai unor anumite categorii de turişti. “Se specializează pe o nişă”
În ultima perioadă, conceptul de adult only a început să câştige din ce în ce mai mult teren pe piaţa hotelieră din România. Astfel, unităţile de cazare au adoptat conceptul de adult only fie pentru întreaga unitate de cazare, fie doar pentru o parte a complexului. Însă, acest concept face parte dintr-un soi de fenomen al specializării hotelurilor din România, care vor opta mai mult în viitor să se adreseze unei anumite nişe de turişti.
În ultima perioadă, conceptul de adult only a început să câştige din ce în ce mai mult teren pe piaţa hotelieră din România. Astfel, unităţile de cazare au adoptat conceptul de adult only fie pentru întreaga unitate de cazare, fie doar pentru o parte a complexului. Însă, acest concept face parte dintr-un soi de fenomen al specializării hotelurilor din România, care vor opta mai mult în viitor să se adreseze unei anumite nişe de turişti.
„Este o segmentare, pentru atragerea clienţilor unităţile de cazare fac o comunicare pentru toate tipurile de turişti, însă sunt unităţi care fac doar pentru adulţi. Nu cred ca e un trend, e o nişă în care anumite unităţi se specializează pe o nişă de turişti, turismul adresat adulţilot este pentru a nu fi deranjaţi de clientela de familii cu copii. Înaninte nu existau, toţi ne adresam tuturor, acum vor să atragă clienţii cei mai potriviţi pentru ei”, spune Călin Ile, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România.
El precizează faptul că pe viitor vor mai apărea hoteluri care se vor specializa şi se vor adresa turiştilor potriviţi pentru conceptele respective. Conceptul de adult only există de multă vreme în unităţile de cazare din străinătate, astfel că există diverse resorturi care au un anumit specific, printre care şi adult only, însă există şi resorturi construite astfel încât să se adreseze familiilor şi în special copiilor.
Resortul Green Village din Delta Dunării, deţinut de omul de afaceri Dragoş Anastasiu, a deschis anul acesta zona Egreta, o parte izolată a complexului în care se pot caza doar adulţii în 20 de camere.
„Acest concept a pornit de la feedback-ul unora dintre clienţi şi de la experienţele internaţionale pe care le-am trăit, având zone distincte, face sens ca una dintre ele, care este complet separată să fie fără agitaţia dată de copii. Având în vedere faptul că toate construcţiile nostre sunt de lemn şi se propagă sunetul destul de uşor, atunci când sunt copii e multă gălăgie. Am creat o oază de linişte pentru adulţi”, spune Dragoş Anastasiu.
În restul resortului, copiii au acces, astfel că zona destinată tuturor turiştilor este mai mare decât zona pentru adulţi.
„Faptul că faci un hotel sau o zonă adult only nu are nimic de-a face cu atitudinea faţă de copii, nu înseamnă că dacă avem o zonă adult only urăşte copiii, este o opţiune de business”, precizează Dragoş Anastasiu.
Anul 2021 este cel de-al şaptelea an de funcţionare al Green Village 4* Resort de la preluarea sa de către Eurolines Group, fiind şi prima investiţie în hotelărie a grupului condus de omul de afaceri Dragoş Anastasiu.
Conceptul adult only este relativ nou în România şi este destinat doar persoanelor de peste 18 ani, minorilor nefiindu-le permis accesul. Ideea acestui concept este de a oferi turiştilor linişte.
De asemenea, un alt hotel dedicat exclusiv adulţilor este Phoenicia Boutique Hotel & Casino din Mamaia, parte din grupul Phoenicia, controlat de omul de afaceri Mohammad Murad, conform site-ului de rezervări booking.com. Phoenicia Boutique Hotel, inaugurat în vara anului 2019, dispune de 39 de apartamente cu vedere spre mare. În cadrul hotelului există şi Casino Athena, care se află la parterul Phoenicia Boutique Hotel.
Conceptul de adult only începe să fie adoptat de hotelierii din România, fiind un concept extistent deja de multă vreme în străinătate. Însă aşa cum au apărut hoteluri exclusiv pentru adulţi, vor mai exista şi hoteluri care vor oferi facilităţi pentru anumite categorii de turişti, precum cei care practică sportul sau sunt amatori de gastronomie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro