Internetul ajunge din urma outdoor-ul
Pana in 2010, cheltuielile cu publicitatea pe Internet in Ungaria le-ar putea depasi pe cele de pe piata de outdoor. Aceste doua segmente au inregistrat anul trecut cele mai mari cresteri, castigand cota de piata in defavoarea celor clasice, cum ar fi publicitatea TV sau din ziare si reviste.
Pana in 2010, cheltuielile cu publicitatea pe Internet in Ungaria le-ar putea depasi pe cele de pe piata de outdoor. Aceste doua segmente au inregistrat anul trecut cele mai mari cresteri, castigand cota de piata in defavoarea celor clasice, cum ar fi publicitatea TV sau din ziare si reviste.
Peter Novak, vicepresedinte al Asociatiei Ungare de Publicitate (MRSZ), citat de agentia Interfax, spune ca sumele cheltuite in Ungaria anul trecut cu publicitatea pe Internet au crescut cu 60%, ajungand la 38,5 mil. euro. Astfel, publicitatea online a ajuns la o cota de 5,5% din piata, fata de 10,8% cat detine publicitatea outdoor.
Baloise se extinde In CroaTia: Grupul elvetian Baloise Holdings a anuntat ca va achizitiona compania de asigurari Osiguranje Zagreb, ocupanta pozitiei a cincea de pe piata croata, cu o cota de 5,4%. Tranzactia, al carei pret nu a fost facut public de cele doua parti, va fi definitivata in luna iulie. In 2006, Osiguranje Zagreb a inregistrat incasari in valoare de 60,2 milioane de euro. Firma, infiintata in 1991, a fost prima companie de asigurari din Croatia detinuta de intreprinzatori privati si are un portofoliu divers, care include asigurari de viata, de sanatate sau de accidente. Baloise este prezenta pe piata croata prin compania Basler Osiguranje din 2000, care s-a orientat pe oferirea de asigurari si solutii de pensionare pentru medici, devenind lider de piata pe acest segment.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro