Lamborghini rupe traditia. Vrea sa lanseze un model "low-cost"
Dar chiar si cu un pret sub cele cu care si-a obisnuit clientii, Lamborghini va continua sa ramana un brand exclusivist.
Cum vanzarile de masini de lux au fost, la randul lor, afectate de criza, pana si producatorii lor au ajuns intr-un punct in care se vad nevoiti sa faca mici compromisuri. Lamborghini, spre exemplu, planuieste sa scoata un model mai "accesibil", idee care a starnit doua tipuri de reactii: pe de o parte, sunt cei care o vad drept o strategie geniala, iar pe de alta parte, sunt cei care vad in aceasta idee o blasfemie.
"Vom lansa un al treilea model. Va fi o masina care poate fi condusa zi de zi", a declarat pentru Ruters Stephan Winkelmann, CEO-ul Lamborghini. Cu o crestere a cererilor din partea tarilor emergente, compania estimeaza ca anul acesta va vinde pana la cinci automobile numai catre China.
Winkelmann a mai spus ca noul model ar putea iesi pe piata in patru ani, insa nu a dezvaluit niciun detaliu legat de pretul pe care l-ar putea avea. Totusi, in conditiile in care pretul unui Lamobrghini porneste de la 205.000 de dolari, este greu de crezut ca noua masina ar putea deveni accesibila unui reprezentant al clasei medii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro